Parttime
Utrecht
Geplaatst 1 week geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG10, SDG8, SDG9

Startdatum

21-10-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

31-01-2025

Standplaats

Veenendaal

Deadline

17-10-2024

Uurtarief

95 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Financieel Economisch, Overheid, Personeel en Organisatie



De gemeente Veenendaal is een middelgrote gemeente met een centrale ligging, een goede bereikbaarheid en dynamischer dan ooit.

Je komt te werken in een organisatie die veel ambities heeft waarin jij uitgedaagd wordt je talenten volop te benutten en verder te ontwikkelen. Samenwerken is één van onze kernwaarden en de lijnen zijn kort.

De organisatie kent een open en informele sfeer. Je krijgt veel ruimte om je werk als professional te kunnen uitvoeren omdat we weten dat jij in staat bent om de juiste inschattingen te maken. Dat geldt ook voor de verhouding tussen werk en privé, je krijgt veel ruimte ervoor te zorgen dat dit goed in balans is en je daar kunt zijn waar je nodig bent. Onze goede arbeidsvoorwaarden en hybride manier van werken maken dat goed mogelijk.

Opdracht
Ben jij een ervaren Salarisadministrateur met ervaring in de gemeentelijke context? Krijg jij energie om een collega mee te nemen in het vak van salarisadministrateur en kun je zelfstandig gemakkelijk aan het werk? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen
Je bent enthousiast en leergierig en werkt graag samen met collega’s om een klus te klaren. Werken met deadlines is voor jou geen probleem en je bent dol op cijfers en uitzoeken van vraagstukken. In je communicatie sluit je aan bij je gesprekspartner, ben je duidelijk en toegankelijk. Je hebt affiniteit met digitale systemen en maakt deze jezelf makkelijk eigen. Bij voorkeur heb je minimaal 5 jaar werkervaring in een salarisadministratie functie en heb je goede kennis van Beaufort.

Dit ga je doen:

  • Het verwerken en controleren van salarismutaties voor een nauwkeurige salarisverwerking;

  • Het indienen, afdragen en controleren van loonheffingen, sociale lasten en pensioenbijdragen;

  • Het inwerken van een collega salarisadministrateur;

  • Het beantwoorden van salaris gerelateerde vragen en verzoeken van collega’s en externe instanties;

  • Zorgen voor de aansluiting tussen de salarisadministratie en de financiële administratie;

  • Adviseren, analyseren en oplossen van personele vraagstukken met betrekking tot cao’s, wet- en regelgeving;

  • Deelnemen aan salaris gerelateerde projecten / werkzaamheden;

  • Ondersteunen bij controles van externe partijen, zoals de accountant;

  • Functioneel applicatiebeheer van de applicaties Beaufort / Gemal;

  • Sparringpartner zijn voor je collega’s;

  • Eindejaarsafsluiting.


Waar kom je te werken
Team P&O is een team van 13 aanpakkers op het vlak van personeelsadministratie, salarisadministratie, CAO-ontwikkelingen, arbo- en verzuimbegeleiding, ambtelijk secretaris OR en advies. Wij geven met elkaar vorm en inhoud aan het personeelsbeleid van de gemeente Veenendaal.

We staan voor klantvriendelijkheid zonder daarbij de organisatiebelangen uit het oog te verliezen. Collegialiteit, een positieve werksfeer en ruimte om te leren en ontwikkelen staan bij ons centraal. Je werkt intensief samen met je directe collega van de salarisadministratie. Vanuit die samenwerking leg je de verbinding met je andere collega's van P&O en collega’s in de organisatie en stichting waarvoor we werken.

We werken vanuit het kantoor in Veenendaal, deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

Eisen



  • De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 22 oktober 2024.

  • Minimaal 5 jaar werkervaring in de combinatie van salarisadministratie en werken met Raet applicaties

  • Per direct beschikbaar voor 24 uur per week


Wensen



  • In het bezit zijn van een PDL diploma

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met werken met You Force en Beaufort

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de salarisadministratie


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.