Fulltime
Utrecht
Geplaatst 1 week geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG12, SDG8, SDG9

Startdatum

22-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

22-04-2025

Standplaats

Utrecht

Deadline

21-10-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Financieel Economisch, Overheid



Deze opdracht voer je uit binnen de afdeling Financiën van het organisatieonderdeel Financiën en Inkoop (F&I). F&I is een organisatieonderdeel die het bestuur, de directie en organisatie voorziet van ondersteuning en advies. Daarnaast is F&I ook verantwoordelijk voor strategisch beleid, kaderstelling en de functionele aansturing op het gebied van financiën, inkoop en juridische zaken. Wij zorgen ervoor dat, in samenwerking met de andere bedrijfsvoering onderdelen, de bedrijfsvoering modern is en mee ontwikkelt met de organisatie.

Als Financieel Adviseur werk je samen in een team met financieel specialisten in de cluster Financieel adviseurs en specialisten. Je hebt een verantwoordelijke functie met een echte voorttrekkers rol. Je werkt nauw samen met, je bent sparringpartner van en je ondersteunt de organisatieonderdelen. Daarnaast adviseer en draag je bij aan de totstandkoming van de producten van onze planning & control cyclus.

Als gevolg van openstaande vacatures, langdurig zieken en zwangerschapsverloven zoeken wij tijdelijke versterking om het jaarrekeningwerkzaamheden met succes te uit te voeren.

Wij zijn op zoek naar 2,5 à 3 fte om deze werkzaamheden voor ongeveer 6 maanden uit te voeren.

Op de volgende gebieden is capaciteit nodig:
•    Sisa-coordinatie: De voorbereidingen van de SISA-aanleveringen en dossiervorming voor de accountantscontrole starten in oktober/ november. Jaarlijks wordt het SISA-proces na de jaarrekening met betrokken geëvalueerd. De actiepunten die hieruit voortvloeien worden door de coördinatoren geïmplementeerd. Samen met twee collega’s coördineer je de Sisa-aanlevering en bijlage voor het jaarverslag.
•    Paragraafregisseur: Bij de jaarrekening ben jij de paragraafeigenaar van de investeringen en onderhoud kapitaallasten. Dit houdt in dat jij zorgt voor tijdig, volledig en kwalitatief goede paragrafen.
•    Overige jaarrekening werkzaamheden: Dit behelst het uitvoeren van controles, tweede lezer zijn, balans toelichting en toetsing van Bestedingsvoorstellen.
•    Tot slot kan je worden ingezet als accounthouder voor één of meer organisatieonderdelen, waarmee je regelmatig afstemt. Daarbij heb je zowel contact met de business controllers van die organisatieonderdelen als met concern control.

Eisen



  • Geef hier twee recente en relevante referenties op.Let op: dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer onderstaande informatie volledig is ingevuld. Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:

    Referentie 1
    1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Referentie 2
    1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

  • Heeft de kandidaat gedurende de afgelopen 12 maanden voor meer dan 70% van de tijd (25 uren per week of 8 maanden per jaar) gewerkt als rechtstreekse zzp’er (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau) bij de gemeente Utrecht?

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?

  • Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau:

  • Je hebt ervaring met het opstellen van jaarrekeningen binnen een gemeente:

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.


Wensen



  • Aantal jaren werkervaring in een soortgelijke functie:- 0 tot 3 jaar
    - 3 tot 5 jaar
    - Meer dan 5 jaar

  • Is de aangeboden kandidaat een zzp’er en wordt deze rechtstreeks voorgesteld (zonder bemiddeling en/of detachering door een bureau)?Indien 'JA' wordt ingevuld bij deze vraag, dan ga je akkoord met onderstaande 7 zzp-voorwaarden en ga je akkoord  met periodieke controles hierop, die minimaal één keer per 6 maanden door de gemeente zullen worden geïnitieerd.
    o    De zzp’er werkt maximaal 70% van de gewerkte uren per jaar voor dezelfde klant of opdrachtgever (maximaal 25 uren per week of maximaal 8 maanden per jaar);
    o    de zzp’er heeft minimaal 3 klanten of opdrachtgevers per jaar;
    o    de zzp’er is zelfstandig wat betreft uitvoering van werk;
    o    de zzp’er maakt gebruik van eigen materiaal (laptop, telefoon etc.);
    o    de zzp’er is vervangbaar (bijv. in geval van uitval of ziekte);
    o    de zzp’er factureert (en krijgt geen loonbetaling of anderszins een vergoeding);
    o    de zzp’er krijgt niet doorbetaald voor niet-gewerkte uren (bijv. in geval van vakantie).

  • Je hebt kennis van de BBV:

  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht en ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.

  • Voeg hier je CV toe.
    Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit.
    Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten.

    Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.

  • Wat is je telefoonnummer en e-mailadres?Het is mogelijk meerdere contactgegevens op te geven, bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van de aanbieder die de offerte heeft ingediend. We hebben deze gegevens nodig voor het eventuele inplannen van een kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.