Fulltime
Zuid-Holland
Geplaatst 2 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

01-11-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

18-10-2025

Standplaats

Rotterdam

Deadline

17-10-2024

Uurtarief

110 euro p/u

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Overheid



Jij bent van het beheren van objecten. Maar ook van het organiseren van een nieuwe beheerorganisatie. Het betreft een drukke en veelzijdige functie waarbij jij een belangrijke bijdrage levert aan de markante en iconische vastgoed objecten van onze stad!

Jouw functie

Als Assetmanager bij Vastgoed ben je samen met de accountmanager,-medewerker(s) en technisch projectmanagers verantwoordelijk voor het beheren van onze objecten in de portefeuille Welzijn & Zorg (W&Z). Denk hierbij aan huizen van de wijk, nacht- en winteropvang en opvang van kwetsbare doelgroepen.

Na de inval in Oekraine heeft de gemeente Rotterdam in korte tijd ruim 2000 opvangplekken gerealiseerd. Dit alles is vanuit een crisisorganisatie opgestart maar de opgave is breder geworden. Nu komen daar ook de statushouders en de economisch daklozen bij.

Omdat de opgave van de crisisopvang structureel lijkt te zijn en vergelijkbaar is met de W&Z portefeuille is het een logische stap om de crisisorganisatie samen te laten gaan met het bestaande team. Samen met de teamleider en het team heb je de taak een nieuwe organisatieinrichting op te zetten.

Als assetmanager ben je het eerste aanspreekpunt voor de huurders en collega’s met betrekking tot de objecten in beheer. Je stuurt je collega’s inhoudelijk aan op het contractbeheer, administratie en onderhoud. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en verwerken van de periodieke begrotingen (P&C-cyclus). En je bent opdrachtgever van diverse (her)ontwikkelprojecten in de W&Z portefeuille. Daarnaast ben je ook kwartiermaker voor de samengestelde portefeuilles van W&Z en Opvang. Zo draag je bij aan het beheer en de organisatie van onze vastgoed objecten.

Jouw profiel

Met jouw proactieve en ondernemende instelling zit het wel goed. Bovendien weet je wat je kunt, dus ben je in staat om zelfstandig te werken en weet daarin ook creatief te zijn. Door jouw doortastendheid, flexibele instelling en vastgoedkennis weet je resultaten te bereiken.

Daarnaast ga je zeker slagen in deze rol als je:

op details let en nauwkeurig te werk gaat;

denkt in oplossingen, die binnen de gestelde kaders passen;

in staat bent om verschillen in bijvoorbeeld standpunten of inzichten naar elkaar toe te brengen.

Eisen



  • Aantoonbare ervaring met CREM

  • Aantoonbare kennis van ontwikkelingen in de vastgoedmarkt

  • Curriculum Vitae
    U dient hier het CV van de kandidaat te uploaden. Het CV dient ter verificatie van het gestelde in de Inschrijving.
    Vermeld in de Bestandsnaam van het CV de naam van de kandidaat en de naam van u als Inschrijver.Vormvereisten CV:

    Volledige naam + voorletters kandidaat;
    Beschikbaar voor x aantal uren vanaf startdatum;
    Opleiding;
    Werkervaring;
    Specifieke kennis;
    Systeem kennis;
    Relevante nevenactiviteiten;
    Gevraagde certificaten + naam instituut + datum behaald;
    De CV dient opgesteld te zijn in het Nederlands;
    maximaal 5 A4 enkelzijdig groot.

    U bevestigt één (1) CV (van de kandidaat) te hebben geüpload.
    Indien u hier meer dan één CV upload wordt enkel de bovenste CV beoordeeld.
    NB: Indien meerdere inschrijvingen zijn toegestaan (zie het Functieprofiel onder het kopje 'procedure') dient  u hiervoor een aparte inschrijving in te dienen.

    Knock-out
    Het bovenstaand gestelde betreft een eis (knock-out). Indien de inschrijving niet aantoonbaar voldoet aan deze eis komt de Inschrijving niet voor gunning in aanmerking.

  • De aangeboden kandidaat wordt niet als ZZP-er aangeboden.
    Gelet op de aard van de opdracht in relatie tot naleving van de wet WWZ en DBA is inzet op ZZP basis niet mogelijk. Inzet van een ZZP'er die aangeboden wordt middels een doorleenconstructie via een bureau is ook niet mogelijk. Een kandidaat die wordt aangeboden via een bureau dient bij het desbetreffende bureau in loondienst te zijn.Is aangeboden kandidaat in loondienst bij Inschrijver?

  • Ervaring met het opstellen, beoordelen en bijhouden van de begroting

  • Geschiktheid Kandidaat
    Inschrijver verklaart dat de kandidaat geschikt is voor inzet op de opdracht.
    Hiertoe heeft Inschrijver ten minste:De inhoud van deze uitvraag gelezen en begrepen. Onder de inhoud van deze uitvraag verstaan wij het volgende:

    het functieprofiel of opdrachtomschrijving behorend bij deze uitvraag;
    de van toepassing zijnde voorwaarden;

    Middels passende en realistische selectie- en screeningsinstrumenten de volgende zaken vastgesteld:

    dat de kandidaat volledig voldoet aan alle in deze uitvraag gestelde eisen;
    dat inzet van de kandidaat tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie leidt;
    dat uit het (arbeids)verleden van de kandidaat geen bezwaren ten aanzien van inzet op de opdracht blijken: Kandidaat is afgelopen 2 jaar niet in dienst geweest van de gemeente Rotterdam.

    Knock-out
    Het bovenstaand gestelde betreft een eis (knock-out). Indien de inschrijving niet aantoonbaar voldoet aan deze eis komt de inschrijving niet voor gunning in aanmerking.

  • Gunningsleidraad
    Bij deze vraag treft u de Gunningsleidraad van het DAS Externe inhuur. Gegadigde verklaart het bijgevoegde document te hebben gelezen en hiermee akkoord te gaan.LET OP: Bij uw toelating tot het DAS Externe inhuur zijn uw bewijsstukken in de module  Leveranciersmanagement van Mercell Source-to-Contract gezet. Hier bewaakt u zelf de geldigheid van uw bewijsstukken. Zorg dat uw bewijsstukken in de module leveranciersmanagement van Mercell Source-to-Contract niet verlopen zijn op het moment dat u een definitieve gunning zou kunnen krijgen! Als één van uw bewijsstukken is verlopen en daarmee niet geldig is op het moment van definitieve gunning komt u inschrijving NIET in aanmerking voor gunning.

  • In bezit van een afgeronde WO opleiding in de richting MSRE/Vastgoed & Makelaardij (of gelijkwaardig)

  • Kennis van financiën en beheer van vastgoed

  • Kennis van relevante wet- en regelgeving (o.a huurrecht)

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met portefeuillemanagement met vastgoedportefeuilles

  • Schrijft u als Inschrijver zelfstandig in?
    (zijnde; niet in combinatie)

  • Vanaf heden is het niet meer nodig om deze documenten te uploaden in Mercell. In plaats daarvan vragen wij u deze documenten wel op te vragen bij de kandidaat en in eigen beheer te houden tot tenminste 12 maanden na afloop van de opdracht inclusief eventuele verlengingen en daarbij vragen wij u akkoord te gaan met onderstaande.Opdrachtnemer gaat akkoord met onderstaande voorwaarden:

    1. Opdrachtnemer garandeert dat hij voorafgaand aan de datum waarop de opdracht tot plaatsing van een kandidaat definitief wordt gegund beschikt over:

    een volledig en correct door de kandidaat ingevulde en ondertekende Verklaring informatiegebruik en geheimhouding;
    een volledig en correct door de kandidaat ingevulde en ondertekende Integriteits- en geheimhoudingsverklaring;
    een volledig en correct door de kandidaat ingevulde en ondertekende Verklaring arbeidsverleden;
    een Verklaring omtrent het gedrag op punten 11, 12 en 13 van de kandidaat, tenzij dit anders is aangegeven in het functieprofiel,  die niet ouder is dan 5 jaar ten opzichte van de datum waarop de opdracht definitief wordt gegund en waaruit geen bezwaren blijken ten aanzien van het inzetten van de kandidaat op de opdracht (VOG). Opdrachtnemer garandeert dat hij ook tijdens de gehele looptijd van de opdracht beschikt over een geldige VOG van de kandidaat;

    2. Opdrachtnemer is van rechtswege in verzuim op het moment dat hij de verplichting in het eerste lid niet uiterlijk voorafgaande aan de datum waarop de opdracht tot plaatsing van een kandidaat definitief wordt gegund is nagekomen.

    3. De gemeente Rotterdam is gerechtigd om van Opdrachtnemer te verlangen dat hij op eerste verzoek met (de hierboven genoemde) relevante stukken aantoont dat hij de verplichting uit lid 1 (tijdig) is nagekomen.

    4. Indien bij Opdrachtnemer het vermoeden bestaat of redelijkerwijs zou moeten bestaan dat hij de verplichting uit het eerste lid niet (tijdig) zal kunnen nakomen, dient hij de gemeente Rotterdam hiervan onverwijld schriftelijk op de hoogte te brengen via de algemene mailbox [servicepuntexterneinhuur@rotterdam.nl] met vermelding van de naam van de kandidaat en het specifieke tendernummer.

    5. Opdrachtnemer kan zich jegens de gemeente Rotterdam niet op overmacht beroepen terzake de niet nakoming van de verplichtingen uit deze bepaling.

    6. Indien Opdrachtnemer één of meerdere van zijn verplichtingen uit deze bepaling niet of niet tijdig nakomt, is hij aansprakelijk voor alle schade die de gemeente Rotterdam daardoor lijdt of nog zal lijden. Onverminderd de rechten die de gemeente Rotterdam heeft op grond van de wet, is hij in dat geval gerechtigd om:

    zijn verplichtingen uit de opdracht tot plaatsing van de kandidaat op te schorten en/of
    de geleden of nog te lijden schade als gevolg van de tekortkoming te verrekenen met (toekomstige) vorderingen die de Opdrachtnemer heeft op de gemeente Rotterdam en/of
    de kandidaat per direct op non-actief te stellen en/of
    de Opdracht tot plaatsing van de kandidaat (definitief) te beëindigen.

    7. Voorafgaande aan een eventuele plaatsing informeert Opdrachtnemer de kandidaat over de noodzaak om de documenten genoemd in het eerste lid op tijd bij Opdrachtnemer aan te leveren en over de gevolgen (non-actiefstelling en/of beëindiging opdracht tot plaatsing) die de gemeente Rotterdam kan verbinden aan de niet nakoming van deze verplichting.

  • WAADI
    Indien u tegen vergoeding arbeidskrachten ter beschikking stelt aan de gemeente Rotterdam om onder onze leiding en toezicht arbeid te verrichten, dient uit het Handelsregister van de Kamer van Koophandel te blijken dat u dit wettelijk mag doen conform de Wet Allocatie Arbeidskrachten Door Intermediairs (Waadi).De gemeente checkt dit bij opdrachten onder leiding en toezicht via deze Link naar de KvK Waadi check website.

    U verklaart dat u bij het Handelsregister van de Kamer van Koophandel WAADI geregistreerd bent.

    - Ja
    - N.v.t., inschrijver is zzp’er waarbij geen sprake is van het ter beschikking stellen van personeel of uitbesteden van taken.
    - Nee


Wensen



  • Aantoonbare kennis van ontwikkelingen in de Rotterdamse vastgoedmarkt

  • Aanvullende opleidingGeeft aan of de kandidaat  een aanvullende opleiding heeft op het gebebied van vastgoed en makelaardij

  • Aanvullende opleiding op het gebied van vastgoed of makelaardij

  • Ervaring met het werken in een politiek bestuurlijke en complexe omgeving

  • Ervaring met reorganisaties en/of het opzetten van nieuwe organisaties

  • Kennis en Ervaring in de gevraagde functieGeef aan in welke mate de kandidaat in relatie tot deze uitvraag aantoonbaar beschikt over de volgende kennis en ervaring.

    Indien u verklaart dat de kandidaat over de genoemde ervaring beschikt dient hij aantoonbaar over de genoemde ervaring te beschikken zodat dit leidt tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie.

    - Aantoonbare kennis van ontwikkelingen in de Rotterdamse vastgoedmarkt
    - Ervaring met het werken in een politiek bestuurlijke en complexe omgeving
    - Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met portefeuillemanagement met vastgoedportefeuilles in de maatschappelijke vastgoedsector
    - Ervaring met reorganisaties en/of het opzetten van nieuwe organisaties
    - Geen van bovenstaande

  • Kennis van en ervaring met het vastgoedinformatiesysteem en het financiële systeem Oracle

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met portefeuillemanagement met vastgoedportefeuilles in de maatschappelijke vastgoedsector

  • SysteemkennisDe kandidaat beschikt over de volgende systeem kennis:

    Vastgoedinformatiesysteem en het financiële systeem Oracle

    Indien u verklaart dat de kandidaat over de genoemde systeem kennis beschikt dient hij aantoonbaar over de genoemde systeem kennis te beschikken zodat dit leidt tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie. (Pas tekst vraag aan)


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.