Parttime
Gelderland
Geplaatst 2 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

23-10-2024

Aantal uur per week

18 uur p/w

Einddatum

31-01-2025

Standplaats

Geldermalsen

Deadline

17-10-2024

Uurtarief

105 euro p/u

Sector

Financieel Economisch, Overheid



Wij zoeken een financieel adviseur die de financieel-technische aspecten van onze P&C producten goed beheerst

In samenwerking met twee collega financieel adviseurs stel jij de P&C producten voor de BWB op. Daarnaast verzorg je samen de coördinatie en planning van de P&C-cyclus. Meer concreet:

  • Je verzorgt de planning, coördinatie & doorontwikkeling van de P&C-cyclus (kadernota, begroting, voortgangsrapportage en de jaarstukken);

  • Je zorgt voor up to date financiële overzichten zoals ten aanzien van vervangingsinvesteringen/projecten, activa, reserves en voorzieningen.

  • Je stelt financiële rapportages en analyses op

  • Je adviseert op zowel tactisch als strategisch niveau over financieel beleid in brede zin.

  • Je hebt een proactieve houding en voelt je gedreven om uitdagingen aan te pakken, met oog voor samenwerking en het gemeenschappelijke doel. Je brengt positieve energie in het team en weet deze te behouden, zelfs in dynamische of complexe situaties.


Hier kom je terecht
Je gaat deel uitmaken van het team Advies voor de BWB. Onderdeel van team Advies is de productgroep financieel advies. Twee financieel adviseurs verzorgen het financieel advies voor de BWB-teams en dragen zorg voor de P&C cyclus. Wij zijn op zoek naar één parttime collega's om het team compleet te maken.

Naast financieel adviseurs maken onder meer ook personeels- en juridisch adviseurs deel uit van het team. Jouw collega’s zijn stuk voor stuk gedreven en hardwerkende professionals die samen staan voor een ontwikkelopgave op de gebieden samenwerking, vakmanschap en verzakelijking.

Wat breng je mee?

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding, in een relevante richting bijvoorbeeld bedrijfseconomie;

  • Je bent sterk met cijfers en maakt je snel nieuwe werkwijzen en boekhoudregels eigen;

  • Je hebt een goede kennis van het BBV;

  • Het is een pre wanneer je minimaal 2 jaar ervaring binnen een gemeentelijke organisatie of een bedrijfsvoeringsorganisatie voor gemeenten hebt;

  • Je bent aantoonbaar bestuurlijk sensitief en een goed gevoel voor ambtelijke/bestuurlijke verhoudingen;

  • Kennis van Key2financiën en Cognos is vereist.


Onze organisatie
Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe is een samenwerkingsverband vanuit de gemeenten Culemborg, Tiel en West-Betuwe met een ambitieuze veranderopgave. BWB is dus een organisatie in ontwikkeling. Betere dienstverlening en afstemming zorgen voor minder hectiek. Samen delen we kennis en creëren we draagvlak voor nieuwe werkwijzen, met ruimte voor innovatie en productontwikkeling. Dit doen we momenteel met ongeveer 180 vaste medewerkers.

Eisen



  • Aantoonbare kennis van het BBV

  • Aanwezig op locatie (Culemborg) op twee dagen. Welke dagen het betreft kan in overleg te worden bepaald.

  • Afgeronde relevante HBO of WO opleiding, bijvoorbeeld bedrijfseconomie.

  • Ervaring met het opstellen van financiële overzichten ten aanzien van vervangingsinvesteringen/projecten, activa, reserves en voorzieningen.

  • Ervaring met zowel tactische als strategische advisering in de gemeentelijke en/of GR-praktijk op het gebied van financiën.

  • Je hebt kennis van de systemen Key2 en Cognos


Wensen



  • Je hebt 2 jaar of meer ervaring in het financieel domein binnen een gemeentelijke organisatie of een bedrijfsvoeringsorganisatie.

  • Tijdens een verificatiegesprek worden getoetst op;Voornoemde criteria, de competenties en advies- en communicatievaardigheden worden getoetst in een met de kandidaat te voeren gesprek.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.