Parttime
Gelderland
Geplaatst 1 week geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG13, SDG9

Startdatum

23-10-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

31-01-2025

Standplaats

Wijchen

Deadline

15-10-2024

Uurtarief

80 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Infra, Overheid



Voor het team Gebiedsinrichting zijn wij op zoek naar een beleidsmedewerker verkeer en vervoer. Het gaat om een tijdelijke uitbreiding van 24 uur per week.

Je komt te werken in het team Gebiedsinrichting dat valt onder het domein Fysieke Leefomgeving. De kerntaak van het team is het mede opstellen en toetsen van plannen voor de openbare ruimte. Zo leveren we een doelmatige bijdrage aan de kwaliteit van de leefomgeving voor nu en in de toekomst. Dat doen we door het maken, bewaken en ontwikkelen van (uitvoerings-)beleid. Het team adviseert en werkt samen met andere teams, bestuur en externen.

Verantwoordelijkheden

Als beleidsmedewerker Verkeer en Vervoer ben je verantwoordelijk voor het adviseren, opstellen en het nemen van verkeersbesluiten. Daarnaast ondersteun je de beleidsmedewerker Verkeer en Vervoer in het beoordelen van omgevingsvergunningaanvragen en bouwplannen. De resterende tijd wordt besteedt aan het organiseren van verkeerstellingen, de verwerking van de resultaten en het behandelen van ingekomen meldingen van inwoners.

Eisen



  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 23 oktober 2024 tot en met 31 januari 2025 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met maximaal 2 x 3 maanden.

  • Je hebt aantoonbare ervaring bij een gemeente met het maken van verkeersbesluiten.

  • Je hebt minimaal een relevante MBO-opleiding gevolgd en werkt nu aantoonbaar op HBO werk- en denkniveau, Dit kan je aantonen door diploma’s, certificaten of door het benoemen en uitleggen van de functies die je hebt uitgevoerd.

  • Je voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands opgesteld en in PDF formaat. In het CV moeten naast de persoonlijke (contact)gegevens zijn opgenomen: functienaam, organisatie, start- en einddatum van jouw opgebouwde carrière en werkzaamheden.


Wensen



  • Je bent een ervaren beleidsmedewerker verkeer en vervoer met het aandachtsgebied verkeersbesluiten en het beoordelen van omgevingsaanvragen bij een gemeente.

  • Je beschikt over een relevante MBO opleiding met cursus verkeersbesluiten en ervaring met het opstellen en nemen van verkeersbesluiten.

  • Je hebt ervaring met het beoordelen van omgevingsvergunningen en bestemmingsplannen

  • Je stelt een motivatiebrief op waarom jij DE kandidaat voor ons bent. In je motivatie geef je een toelichting op je werkervaring, en jouw persoonlijkheid.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.