Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 2 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG9

Startdatum

14-10-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

30-04-2025

Standplaats

Eindhoven

Deadline

13-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Financieel Economisch, Overheid



De afdeling vastgoed binnen het cluster Ruimtelijk Economische Opgaven is verantwoordelijk voor:
• Het exploiteren, beheren en onderhouden van 468 gemeentelijke gebouwen;
nieuwbouw, verbouw en verduurzaming van onze gebouwen;
• Huisvestingsvraagstukken waar gezien de groeiende stad een toenemende behoefte is aan maatschappelijke voorzieningen.

De afdeling vastgoed bestaat uit 2 clusters: portefeuillemanagement en bouw & onderhoud. Het cluster portefeuillemanagement bestaat uit portefeuillemanagers, een matchmaker, vastgoedeconomen, proces- en informatiemanagement en medewerkers backoffice. Gezien de groeiende opgave is binnen dit cluster behoefte aan financiële ondersteuning. Deze ondersteuningsbehoefte heeft betrekking op onderstaande punten:
• Het inrichten van de financiële administratie voor strategische verwervingen en overige gebouwen waar sprake is van een externe vastgoedbeheerder. Dit betreffen gebouwen die zijn aangekocht voor toekomstige projecten en gebouwen die specifieke aandacht vragen. Deze inrichting omvat onder andere; het inregelen van het grootboek, de wijze van aanleveren van de financiële administratie van de externe vastgoedbeheerder en zorgdragen voor de juiste BTW aspecten.
• Het inrichten van het technisch beheer. De externe vastgoedbeheerder stelt de meerjarenonderhoudsplanning (MJOP) op. Hiervoor dient een vertaalslag worden gemaakt naar de financiële inrichting van de afdeling vastgoed.

• Proces inrichten voor het borgen van de volledigheid van de opbrengsten en kosten.
• Het opstellen van een format die de volledigheid van opbrengsten per gebouw inzichtelijk maakt. Dit voor dossiervorming van de jaarrekening.
• Inrichten van managementrapportages. Naast financiële informatie betreft dit ook informatie over de verhuur (bezetting, leegstand) en technische informatie (mutatie-onderhoud).
• Borgen van de BTW i.v.m. mutaties huurders waardoor belaste of onbelaste verhuur wijzigt.

Hoe maak jij het waar?
• Je hebt een afgeronde hbo-opleiding in een financiële richting;
• Je hebt ruime ervaring, 3-5 jaar, in het inregelen van administraties, fiscale zaken, managementinformatie en de jaarrekening,
• Je hebt bij voorkeur ervaring met jaarrekeningen in vastgoed
• Je bent analytisch ingesteld
• Je bent communicatief vaardig en in staat om snel en makkelijk contact te leggen met collega’s;
• Je hebt goede vaardigheden in Excel;
• Je hebt een pro-actieve houding, bent constructief en kunt oplossingsgericht denken en werken om de gestelde doelen te bereiken.

We zijn specifiek op zoek naar een kandidaat die ervaring heeft met jaarrekeningen op het gebied van vastgoed!

Eisen



  • Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden.

  • Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van de gemeente Eindhoven.

  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.

  • Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzp- opdracht

  • Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven (tussenperiode van twee jaar).

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding in een financiële richting

  • Je hebt ruime ervaring, 3-5 jaar, in het inregelen van administraties, fiscale zaken, managementinformatie en de jaarrekening


Wensen



  • Graag het cv in het NL aanleveren.

  • Je bent analytisch ingesteld.

  • Je bent communicatief vaardig en in staat om snel en makkelijk contact te leggen met collega’s.

  • Je hebt bij voorkeur ervaring met jaarrekeningen in vastgoed.

  • Je hebt een pro-actieve houding, bent constructief en kunt oplossingsgericht denken en werken om de gestelde doelen te bereiken.

  • Je hebt goede vaardigheden in Excel.

  • Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao.

  • Specifiek op zoek naar een kandidaat die ervaring heeft met jaarrekeningen op het gebied van vastgoed.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.