Senior adviseur bedrijfvoering
Provincie Utrecht
Parttime
Utrecht
Geplaatst 2 weken geleden
Vacature kenmerken
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.
Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
Opdracht
De provincie Utrecht werkt volgens het Three Lines-model. De tweedelijnsfunctie is belegd bij de eenheid AO/IC. Primair voert de eenheid AO/IC Verbijzonderde Interne Controle (VIC) werkzaamheden uit (op grond van het VIC-plan) gericht op het mogelijk maken van de Rechtmatigheidsverantwoording en secundair voert het team Interne Controle (IC) werkzaamheden uit binnen de afdeling Bedrijfsvoering, op grond van het ‘eigen’ IC-plan.
De opdracht omvat het verder bijdragen (advies en implementatie) aan de doorgroei in volwassenheidsniveau van de eenheid AO/IC. Deze doorgroei heeft enerzijds betrekking op de (vaktechnische) kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden (in brede zin) en anderzijds op de verdere inbedding van de tweedelijnsrol van het team AO/IC (beelden en verwachtingen drie lijnen zijn nog niet altijd gelijk).
Competenties
- Verbindend;
- Goed kunnen luisteren; vraag achter de vraag herleiden;
- Coachend;
- Goede gesprekspartner op verschillende niveaus.
Eisen
- Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van audits uitgevoerd binnen een provincie;
- De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 22 oktober of donderdag 24 oktober.
- Een afgeronde opleiding registeraccountant (RA titel);
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met het uitvoeren van audits binnen een overheidsinstelling.
Wensen
- Aantoonbare werkervaring In de afgelopen 5 jaar met het begeleiden van de organisatie naar de Rechtmatigheidsverantwoording bij een provinciale overheid;
- Aantoonbare werkervaring in het werken in en door ontwikkelen van een three lines omgeving binnen een provinciale overheid;
- Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van Audits in de Publieke Sector binnen een BIG4 accountantsorganisatie;
- Minimaal 8 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met uitvoeren van audits binnen de overheid;
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.