Fulltime
Utrecht
Geplaatst 1 week geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG13

Startdatum

15-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

15-04-2025

Standplaats

Soest

Deadline

14-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Overheid, Project- en Programmamanagement



RMN is in 2000 van start gegaan als inzamelings- en reinigingsbedrijf van de gemeente Soest en Zeist. Momenteel zijn er 6 gemeenten (Baarn, Bunnik, IJsselstein, Nieuwegein, Soest en Zeist) aangesloten bij de gemeenschappelijke regeling RMN. De zes gemeenten zijn eigenaar en vertegenwoordigd in het algemeen en dagelijks bestuur. Met ruim 180 collega’s in de binnen- en buitendienst bedienen wij zo’n 111.000 huishoudens.

RMN levert producten en (advies)diensten die direct gerelateerd zijn aan:
- het inzamelen van grondstoffen en restafval huis aan huis;
- het inzamelen van grondstoffen en restafval via recyclestations;
- het beheren van een schone, hele en veilige buitenruimte.

Missie
RMN is voor de deelnemende gemeenten de vanzelfsprekende samenwerkingspartij als het gaat over inzameling van grondstoffen en restafval en een schone, hele en veilige buitenruimte. Wij zijn de afval- en grondstoffenexpert, opereren zelfbewust en dragen actief bij aan circulaire doelen en duurzaamheidsdoelen.

Visie
Een duurzame en mooie leefwereld. Dat willen we allemaal. De rijksoverheid stuurt hier ook op met het doel dat Nederland in 2050 volledig circulair is. RMN vervult in de regio daarin een actieve rol. Wij zijn een maatschappelijke en innovatieve onderneming die op vooruitstrevende wijze afval en grondstoffen inzamelt. Daarnaast zetten wij ons continu in voor een schone, hele en veilige buitenruimte. Op deze wijze levert RMN een bijdrage aan een mooie en duurzame leefomgeving.
De bedrijfsvoering is efficiënt en transparant, de organisatie betrouwbaar en professioneel.

Medewerkers zijn deskundig en dienstbaar. De inwoners, deelnemers en medewerkers zijn trots op RMN; ook verder in de regio en in het land wordt RMN als deskundige partij gezien en gewaardeerd.

Kernwaarden
RMN onderscheidt vier kernwaarden:
- Wendbaar & innovatief: RMN is organisatorisch en financieel flexibel en opereert slim en duurzaam, met oog voor de toekomst;
- Efficiënt: RMN stuurt slim op kosten en zorgt dat ze met een verantwoorde hoeveelheid tijd en geld de kerntaken uitvoert;
- Professioneel & samenwerkingsgericht: RMN medewerkers zijn vakmensen en RMN werkt effectief samen met partners in de keten;
- Maatschappelijk betrokken en altijd in de buurt: RMN is politiek-bestuurlijk sensitief, zet zich in voor maatschappelijke en duurzame doelen en is regionaal geworteld. De inwoners waarderen de inzet met een hoge klanttevredenheid.

Opdracht
Taken en verantwoordelijkheden:
- Verantwoordelijk voor de middellange termijn planning voor alle RMN vestigingen. Draagt zorg voor de totstandkoming van de jaarplanning en de doorvertaling van deze planning naar de maand- en weekplanning;
- Efficiënte inzet van medewerkers, materieel en materiaal door middel van capaciteitsplanning, rekening houdend met fluctuaties in vraag en aanbod, seizoensgebonden variaties en operationele pieken;
- Opstellen van een inzamelschema voor de diverse gemeenten en inhaaldagen voor feestdagen afstemmen met de vestigingen;
- Opstellen van diverse forecasts, bijvoorbeeld voor de flexibele externe medewerkers, opleidingen ,vakantieperioden en evenementen. Verantwoordelijk voor de totstandkoming van de jaarforecast en de doorvertaling van deze forecast naar een capaciteitsplanning;
- Opstellen en beheren van diverse roosters zoals zaterdagrooster, ADV, verlofroosters en roosters voor de gladheidperiode. Dit in afstemming met de teamcoaches;
- Sparringpartner voor de onderhoudsplanning en zorgt dat deze optimaal aansluit aan het inzamelschema en de jaarplanning;
- Input leveren aan de werkvoorbereider voor optimalisatie van inzamelroutes;
- Nauw samenwerken met teamleiders en teamcoaches van de vestigingen;
- Verantwoordelijk voor continue verbetering en optimalisering van de planningswerkzaamheden. Ontwikkelen, optimaliseren en beheren van het centrale planningssysteem;
- Functionele aansturing collega planner(s) en neemt bij afwezigheid van de taken over van de allround planner.

Functie specifieke competenties
-
Flexibel;
- Resultaatgericht;
- Analytische vaardigheden;
- Verantwoordelijkheidsgevoel;
- Goede communicatieve vaardigheden;
- Probleemoplossend vermogen;
- Conflicthantering;
- Proactief.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Eisen



  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en telefoon.

  • De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 21 oktober 2024, van 09:00 tot 12:00 uur.

  • Een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in de richting van logistiek;

  • Ervaring met het opzetten van planningsstructuren en het managen van workforceplanning;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op specifieke tactische en/of strategische planning niveau;

  • Sterke vaardigheden in data-analyse en gebruik van Excel (of andere software zoals Power BI) voor capaciteitsvoorspelling en optimalisatie;


Wensen



  • Aantoonbare kennis van data analyseren en om te vormen naar rapporten ter ondersteuning van besluitvorming en optimalisatie;

  • Aantoonbare werkervaring met de Focus op het snel behalen van resultaten en het daadwerkelijk implementeren van verbeteringen in de planning.

  • Aantoonbare werkervaring met planningsfuncties binnen de afvalverwerking, logistiek of transportsector;

  • Ervaring met het opzetten van personeelsplanningen en het managen van fluctuaties in personeelsbehoefte;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.