Parttime
Zeeland
Geplaatst 2 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16

Startdatum

15-10-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

31-03-2025

Standplaats

Middelburg

Deadline

14-10-2024

Uurtarief

70 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Overheid



Voor Gemeente Middelburg is Freep op zoek naar een Beleidsmedewerker:

Middelburg is op zoek naar een interim beleidsmedewerker met ervaring in het adviseren bij een gemeente en het opstellen van college en raadsvoorstellen.
Voor het jeugdbeleid zoeken we een beleidsmedewerker die dit beleid participatief gaat ontwikkelen en het proces hiervoor gaat vormgeven. Hierbij kan de input gebruikt worden van ervaren collega’s. De raad spreekt zich in de komende maand uit over de kaders voor dit proces.
Voor het evenementenbeleid is het ontwikkelproces in een afrondende fase, hierdoor is specifieke kennis van dit beleidsterrein minder noodzakelijk. Het beleidsstuk wordt deze maand in de inspraak voorgelegd waarna de inspraakreacties moeten worden verwerkt en het stuk moet worden doorgeleid naar college en raad voor uiteindelijke besluitvorming.

Daarnaast kan je hulp ook gevraagd worden op andere beleidsterreinen binnen het sociaal domein.

Jouw profiel:
• Ervaring met het schrijven van college en raadsvoorstellen en besluitvormingsprocessen binnen een gemeente;
• Omgevingsbewustzijn; een goed ontwikkeld gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen;
• Pro actieve houding en het goed kunnen plannen en organiseren van je werk.

Eisen



  • Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden.

  • De inzet valt in schaal 10 van de Gemeenten cao.

  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.

  • Ervaring met het schrijven van college en raadsvoorstellen en besluitvormingsprocessen binnen een gemeente

  • Het overleggen van een Verklaring Omtrent Gedrag maakt onderdeel uit van de benoemingsprocedure.

  • Je bent niet eerder in dienst is geweest bij de Gemeente Middelburg (tussenperiode van één jaar).

  • Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao.

  • Omgevingsbewustzijn; een goed ontwikkeld gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen

  • Pro actieve houding en het goed kunnen plannen en organiseren van je werk.


Wensen



  • Ervaring binnen het sociaal domein.

  • Ervaring in het adviseren bij een gemeente en het opstellen van college en raadsvoorstellen.

  • Specifieke kennis van het evenementenbeleid.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.