Parttime
Utrecht
Geplaatst 2 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

17-10-2024

Aantal uur per week

16 uur p/w

Einddatum

17-05-2027

Standplaats

Baarn

Deadline

14-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

ICT Informatievoorziening, Overheid, Project- en Programmamanagement



Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.

Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.

De organisatie is flink in beweging. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, duidelijk en verbindend.

Opdracht
Binnen de gemeente Baarn is M365 ingericht ter ondersteuning van flexibel samenwerken. Om het werken met dit platform te optimaliseren, wordt een nieuw project gestart dat is gericht op:

  • Borging van de adoptie

  • Inrichting, zodat digitaal samenwerken optimaal wordt ondersteund

  • Optimaliseren van gegevensbeheer, door het migreren van gegevens van de netwerkschijf naar M365.


Als projectleider neem jij de organisatie mee in deze verandering.

Competenties
Jij bent een echte organisator, die de business behoefte vertaalt naar een inrichting dat het werk optimaal ondersteunt. Je hebt kennis van zaken en bent in staat de organisatie mee te nemen.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: gemiddeld 16 uur, tussen maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 17 oktober 2024 tussen 09:00 en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 16 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag..

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring met de implementatie van M365 binnen een gemeentelijke organisatie;

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van IT en management;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als IT projectmanager bij meerdere gemeentelijk organisaties;


Wensen



  • Aantoonbaar afgeronde cursus ITIL;

  • Aantoonbaar afgeronde cursus Prince2Agile en SCRUM PSPOII;

  • Aantoonbare werkervaring met aanbestedingstrajecten (omschrijf duidelijk in het cv).

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de implementatie van software binnen een gemeente;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.