Fulltime
Utrecht
Geplaatst 2 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG13, SDG9

Startdatum

15-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

15-04-2025

Standplaats

De Hoef

Deadline

14-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Energie, Overheid



Organisatieontwikkeling staat de komende jaren bij De Ronde Venen centraal. Het doel daarvan is het beter en sneller aansluiten bij de wensen vanuit de samenleving. Kernwaarden daarbij zijn Durf, Resultaat en Verbinding. Je gaat aan de slag in het team Omgeving. Wij begeleiden bestemmingsplanprocedures en beoordelen ruimtelijke initiatieven van onze inwoners en onze bedrijven. Wij verlenen de complexere vergunningen. Wij houden toezicht op de bouwactiviteiten en handhaven waar dat noodzakelijk is. Daarnaast leggen we de data vast die verbonden zijn met nieuwbouw.

Opdracht
Als casemanager ben je de spil in het web als het gaat om omgevingsvergunningaanvragen. Je coördineert initiatieven en aanvragen. En toetst en verleent omgevingsvergunningen. Meer specifiek behandel jij de aanvragen gericht op duurzaamheid. Daarnaast coördineer je afwijkingsprocedures en bijzondere procedures op basis van de Wabo, de Wro en de Omgevingswet. Je adviseert over de voortgang van de procedure. Dit doe je zowel naar initiatiefnemers als naar andere betrokkenen en naar je collega's. Je bewaakt termijnen en verstrekt informatie aan initiatiefnemers. Uiteraard stel je de (ontwerp) beschikkingen op voor aangevraagde omgevingsvergunningen. Tot slot vervul je ook nog een rol in de afstemming met de omgevingsdienst. De precieze invulling van deze taak wordt in samenspraak afgestemd op basis van jouw talenten en die van je directe collega’s.

Competenties
1. Communicatief;
2. Dienstverlenend;
3. Teamplayer;
4. Zelfstandig;
5. Flexibel.

Eisen



  • De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 17 oktober om 15:00 uur, 16:30 uur en/of donderdag 24 oktober 11:00 uur.

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als casemanager/vergunningverlener Wabo binnen een gemeentelijke instelling;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar met ruimtelijke procedures;


Wensen



  • Aantoonbare kennis van de WRO en Wabo, blijkend uit een afgeronde cursus of opleiding;

  • Aantoonbare kennis van met het thema duurzaamheid;

  • Aantoonbare kennis van: Wabo, Wro, Omgevingswet én omgevingsvisie;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Ruimtelijke Ordening;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als vergunningverlener/casemanager Wabo binnen een gemeentelijke instelling;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.