Fulltime
Utrecht
Geplaatst 2 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG13, SDG9

Startdatum

16-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

16-10-2025

Standplaats

Wijk bij Duurstede

Deadline

15-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Infra, Overheid



Dit is de gemeente Wijk bij Duurstede: Groot genoeg om klein te blijven.
Samen met Cothen en Langbroek vormt Wijk bij Duurstede met ongeveer 24.000 inwoners en 150 medewerkers een relatief kleine gemeente, waar het fijn is om te wonen en te werken. Onze omvang zien we als voordeel. Want werken voor onze gemeente wil zeggen dat je niet alleen je hoofd gebruikt, maar ook je handen uit de mouwen steekt en met je voeten in de klei staat. Je weet mét en voor wie je werkt en je ziet het resultaat van je werk in de praktijk tot stand komen. Korte lijnen met inwoners, ondernemers en het bestuur maken je werk interessant. Daarbij zetten we een gezonde dosis pragmatiek in. Naast je vakkennis is er volop ruimte om je talenten in te zetten. Het is denken én doen geblazen hier in Wijk. Daarbij vinden we het belangrijk dat we elkaar goed kennen en het leuk hebben met elkaar.
Bij de gemeente Wijk bij Duurstede verwelkomen wij graag mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, overtuigingen en voorkeuren. We vinden het belangrijk dat jouw talenten en kwaliteiten worden benut en dat je met vertrouwen en plezier je werk kan doen. Verhalen van collega’s over hoe het is om bij ons te werken vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl.

Opdracht

  • Je draagt zorg voor het ontwikkelen, opstellen en uitvoeren van het uitvoerend beleid of uitvoeringsplannen van openbare verlichting en wegenonderhoud, en stemt dit af met alle andere adviseurs/beleidsmedewerkers;

  • Je stelt (onderhouds)contracten op en begeleidt de aanbesteding. Je adviseert de integraal projectleider over jouw vakgebied en soms voer jij zelf ook vervangingsprojecten uit;

  • Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks/groot onderhoud inclusief de planning en control cyclus en budgetbeheer op het gebied van Wegen en Openbare verlichting (OV) en verkeerbeheer (geen beleid);

  • Je stuurt ‘kolom/subteam Grijs’ inhoudelijk aan. Dit betekent dat jij hiervan de planning en budgetten bewaakt en de dagelijkse begeleiding van het subteam uitvoert. Dit zijn geen personele taken, die liggen bij de teamleider;

  • Je zorgt voor een up-to-date beheersysteem en een langetermijnplanning;

  • Jij bent intern en extern hèt aanspreekpunt voor beheer van verkeerbeheer (geen beleid) en wegen.

  • Je informeert in overleg met de strategisch adviseur en de teamleider het college en de raad door het schrijven van B&W-rapporten en raadvoorstellen en/of voorbesprekingen en presentaties.


Competenties

  • Resultaatgericht en verantwoordelijk.

  • Kwaliteits- en klantgerichte instelling.

  • Communicatie en digitaal vaardig.

  • Je kan complexe situaties goed beoordelen en inschatten welke (politieke) belangen hier een rol spelen en daarop inspelen.

  • Een integrale blik op de openbare ruimte in zowel het operationele als het beleidsmatige gebied.


Eisen



  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van civiele techniek;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als opdrachtgever, senior beheerder en/of projectleider op gebied van wegbeheer bij een gemeentelijke organisatie;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met beheersystemen op het gebied van openbare ruimte (omschrijf duidelijk in het cv);

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het opstellen van meerjarige onderhoudsstrategieën voor de openbare ruimte (omschrijf duidelijk in het cv);


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met omgevingsmanagement van projecten in de openbare ruimte; (25 punten);

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als budgethouder van projecten, van het opstellen van budgetten en het monitoren/bewaken van de voortgang tot het opstellen van rapportages (omschrijf duidelijk in het cv).

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met aanbestedingstrajecten en het opstellen van contracten hiervoor;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.