Parttime
Utrecht
Geplaatst 3 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG16, SDG17, SDG9

Startdatum

01-11-2024

Aantal uur per week

20 uur p/w

Einddatum

01-04-2025

Standplaats

Utrecht

Deadline

16-10-2024

Uurtarief

85 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Beleid- en adviesdiensten, Juridisch, Project- en Programmamanagement



KVK is op zoek naar een PMO’er binnen de Juridische afdeling met een no-nonsense mentaliteit: mouwen omhoog en zorgen dat het voor elkaar komt. Het doel van jou als PMO'er is in de kern de kans op succes van projecten, programma's en portfolio's te vergroten. De PMO'er is verantwoordelijk voor de inrichting, uitvoering, bewaking, samenhang, documentatie en rapportage van bij ons lopende projecten om zodoende de (project)organisatie te ondersteunen bij de uitvoering. Denk hierbij aan ondersteunende taken op het gebied van planning & control, risk & issue management, resource management, scope & change management, kwaliteitsmanagement, benefits management en status reporting.

Wat ga je doen?
Als projectmanagement ondersteuner (PMO’er) ondersteun je je collega’s op de afdeling Strategie, Beleid en Juridische Zaken. Je bent als PMO’er verantwoordelijk voor diverse administratieve en uitvoerende taken. Daarom is het belangrijk dat je erg nauwkeurig werkt, analytisch en kritisch bent. Daarnaast heb je expliciet de opdracht om er voor te zorgen dat de informatiehuishouding van onze afdeling op orde is en op zo’n manier vorm gegeven is dat collega’s makkelijk informatie kunnen vinden en deze toegankelijk is voor de rest van de organisatie. Je kan daarbij bijvoorbeeld denken aan beleidsstukken en rapportages.

Wat vragen wij?
Je ondersteunt jouw collega’s met administratieve en organisatorische werkzaamheden voor de afdeling en initieert op het punt van informatiehuishouding zelf initiatieven. Je kan jouw taken zelfstandig indelen en je vindt het niet erg om routinematig werk op te pakken. Daarnaast zie je snel verbanden en onderlinge afhankelijkheden in de ‘flow’ van processen en heb je een proactieve rol om die signalen te delen binnen de afdeling. Je weet wat er op welk moment nodig is en handelt daar zelfstandig naar. Ook ben je communicatief in staat om collega's aan te spreken op zaken die nodig zijn en door te vragen. Ervaring met agile werken en zelforganiserende teams is een pré en je bent in staat om collega's aan te spreken als zij zaken moeten leveren.

Kandidaatomschrijving


Samenwerken
Handelt vanuit het groepsbelang en levert samen met anderen een bijdrage aan het gemeenschappelijke resultaat en aan de relaties en sfeer in de groep.

Communiceren
Verwoordt gedachten helder en vlot, brengt mondeling en schriftelijk een boodschap begrijpelijk over aan anderen en weet hierbij hun aandacht vast te houden.

Overtuigingskracht
Is in staat draagkracht te creëren en weet anderen ertoe te brengen een standpunt, idee, advies of plan te accepteren en/of over te nemen.

Deskundigheid
Het ontwikkelen van eigen kennis over het vakgebied en deze kennis effectief benutten voor de eigen functie of organisatie.

Nauwkeurigheid
Is nauwgezet in de uitvoering van de werkzaamheden binnen gestelde normen.

De competenties worden getoetst tijdens het interview.
Let op!: Voorafgaand aan de beoordeling van uw aanbieding wordt deze getoetst op volledigheid en geldigheid aan de hand van de in de uitvraag gestelde eisen en de informatie in het CV. Indien gestelde eisen niet aantoonbaar in het cv zijn te herleiden dan zal deze eis in het antwoord van uw aanbieding worden aangepast. Het resultaat daarvan is dat uw aanbieding of lager scoort in de ranking of terzijde wordt gelegd. U ontvangt hierover een gemotiveerd bericht.

Goed om te weten: screening is onderdeel van de procedure, waarbij ook een social media check plaatsvindt. Zie https://werkenbij.kvk.nl/pages/nl-nl/algemeen/privacyverklaring voor meer informatie hierover.

Eisen



  • ErvaringKandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en ervaring binnen een vergelijkbaar overheidsorganisatie

  • ErvaringKandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met werken binnen een juridische afdeling

  • ErvaringKandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een strategische/beleidsmatige afdeling

  • ErvaringKandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met projectadministratie, projectfinanciën, logs en -rapportages

  • ErvaringKandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als PMO/projectmanager/portfoliomanager

  • KennisKandidaat heeft aantoonbaar kennis van Microsoft Excel, Outlook en Word

  • OpleidingKandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo opleiding richting Bedrijfskunde, Economie of vergelijkbaar


Wensen



  • Ervaring
    Kandidaat heeft ... jaar aantoonbare ervaring binnen een Agile/Scrum omgeving

  • Ervaring
    Kandidaat heeft ... jaar ervaring met stakeholdermanagement: intern en extern (w.o. opdrachtgevers/departementen)

  • Kandidaat heeft aantoonbaar kennis van PDCA-cyclus


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.