Parttime
Drenthe
Geplaatst 3 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG17, SDG9

Startdatum

11-10-2024

Aantal uur per week

12 uur p/w

Einddatum

01-05-2025

Standplaats

Meppel

Deadline

10-10-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Overheid, Project- en Programmamanagement



Meppel, een stad met een open karakter die voor iedereen wat te bieden heeft. Mooie woonwijken, een gezellige historische binnenstad, leuke evenementen, bedrijvigheid en een prachtige natuurlijke regio op fiets- en wandelafstand.
Bij zo’n prachtige stad wil de gemeente Meppel graag als aantrekkelijke werkgever aansluiten; een werkgever waar je als medewerker trots op bent, die uniek is en bekend staat als ondernemend en ambitieus.

Gemeente Meppel is een resultaatgerichte organisatie met ambitie. We richten ons op een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en werken daarbij opgavegericht. Hoe? Door anders te denken, anders te organiseren en anders te doen, vanuit vertrouwen, verantwoordelijkheid geven en steun bieden.

Samen met ruim 400 collega’s werk je dagelijks voor de inwoners van de gemeente Meppel aan maatschappelijke vraagstukken die betekenis hebben voor de samenleving. De organisatie bestaat uit verschillende afdelingen. Deze zorgen ervoor dat er op het gebied van werk en inkomen, zorg en welzijn en duurzaamheid, prettig gewoond en geleefd kan worden in de ‘fairtrade gemeente’ Meppel.

Wij bieden een vernieuwende flexibele werkomgeving met de mogelijkheid om plaats- en tijdsonafhankelijk te werken op basis van individueel leiderschap. Ook kan gebruik gemaakt worden van verschillende faciliteiten om je talenten te laten spreken.

Opdrachtomschrijving met resultaatverplichting Projectleider Dienstverlening
Naar aanleiding van de vastgestelde visie op dienstverlening is het programma dienstverlening gestart. Vanuit het programma Dienstverlening liggen er projecten om uit te voeren, zoals het project KTO en datagedreven werken.

Projectopdracht Data gedreven dienstverlening:

  • Realiseer met de organisatie en in samenhang met de andere projecten binnen het dienstverleningsprogramma de structurele inrichting en borging van sturing met data op dienstverlening. Belangrijke onderdelen daarvan zijn:

  • De pilot structurele meting dienstverlening is uitgevoerd en geëvalueerd, inclusief een advies over het vervolg

  • Het opstellen en (opnieuw) laten vaststellen van service normen, openingstijden en werkwijze dienstverlening met oog voor

  • draagvlak en betrokkenheid.

  • De sturing op dienstverlening met KPI's op basis van de geldende dienstverleningsnormen.

  • Het inrichten van het Dashboard Dienstverlening waarin de gewenste data (waaronder de resultaten van metingen

  • dienstverlening) beschikbaar is voor team Dienstverlening.

  • Oplevering van een uitgewerkt projectopdracht (en desgewenst plan van aanpak) zijn onderdeel van de opdracht.


Competenties
- No nonsense aanpak;
- Resultaatgericht;
- Goede adviesvaardigheden en overtuigingskracht;
- Draagvlak kunnen creëren;
- Mensgericht maat in oog houden;
- Benutten van kwaliteiten van mensen;
- Verbindend;
- Analytisch sterk.

Eisen



  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Bedrijfskunde / Technisch Bedrijfskunde;

  • Aantoonbare werkervaring als projectleider Data gedreven Dienstverlening bij een gemeente in de afgelopen 2 jaar;

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het onwikkelen van datagericht werken;

  • Aantoonbare werkervaring met het inrichten van het Dashboard Dienstverlening (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld).

  • De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 15 oktober 2024.


Wensen



  • Aantoonbaar afgerond opleiding 'AMBI';

  • Aantoonbaar afgerond opleiding 'Prince2';

  • Aantoonbare kennis van Unix, Novell én Vax VMS.

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als strategisch adviseur op het gebied van datagedreven werken en procesmanagement binnen een gemeente;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.