Parttime
Overijssel
Geplaatst 3 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG13, SDG9

Startdatum

15-10-2024

Aantal uur per week

11 uur p/w

Einddatum

15-05-2027

Standplaats

Zwolle

Deadline

14-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Overheid, Voorlichting en Communicatie



Overijssel is een prachtige provincie om te wonen, te werken en te recreëren. Met elkaar maken we Overijssel iedere dag leefbaarder, mooier, veiliger en beter bereikbaar. De provincie werkt samen met gemeenten, waterschappen, het Rijk, ondernemers en maatschappelijke instanties. Samen zetten we ons in voor de toekomst van onze provincie.

Situatieschets organisatie
Vanuit team Communicatie van provincie Overijssel ga je aan de slag voor het Europese Interreg project FutureBEEing. Dit project is onderdeel van de eenheid Ruimte en Bereikbaarheid. FutureBEEing richt zich op de transformatie van bestaande woonwijken naar duurzame leefomgevingen in Nederland en Duitsland.

Situatieschets project
FutureBEEing streeft naar de transformatie van bestaande woonwijken naar duurzame leefomgevingen. Als communicatie-medewerker ga je in nauwe samenwerking met de projectleider, de projectsecretaris van het project FutureBEEing en de projectondersteuner van de Nederlandse en Duitse partners aan de slag. In samenwerking met het team werk je aan (de uitvoering van) een effectieve communicatieaanpak. Je bent actief bezig met het informeren en betrekken van vijf belangrijke stakeholdergroepen: gemeenten, netwerkbeheerders, woningeigenaren en bewoners, organisaties die wijktransities bevorderen en leveranciers. Je voert je opdracht uit vanuit Team Communicatie voor het project FutureBEEing.

Opdracht
Als communicatiemedewerker lever jij jouw bijdrage aan het succes van het project. Op basis van het communicatieplan en het stakeholderplan pak je de uitvoering ervan op. Jij draagt bij aan het verspreiden van projectresultaten. Denk aan het bekendmaken van ter zake doende informatie via onder meer social media, het onderhoud van de website, de nieuwsbrief, het (mede) organiseren van kleinere en grote evenementen. De uitvoering van de participatie met de stakeholders ligt bij Saxion Hogeschool. De communicatie over het participatieproces is een aparte rol die door communicatiemedewerker wordt uitgevoerd. Tenslotte zorg je ervoor dat alle communicatieactiviteiten voldoen aan de richtlijnen die vanuit Interreg A zijn voorgeschreven.

Verantwoordelijkheden
Als communicatiemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de collega’s van het project. Jij zorgt ervoor dat de plannen die er zijn en, na afstemming, de ideeën die jij hebt succesvol worden uitgevoerd. Daarbij kan je sparren met je communicatiecollega’s binnen Team Communicatie.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8 (richtlijn €70 p/u). Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Eisen



  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

  • Aantoonbare ervaring in het samenwerken met verschillende projectpartners in een internationale context;

  • Beschikbaar uiterlijk 1 november 2024.

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als communicatiemedewerker bij een overheidsorganisatie in de afgelopen 6 jaar;


Wensen



  • Aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting communicatie.

  • Aantoonbare werkervaring als communicatiemedewerker met uitvoering van Europese projecten (beschrijf dit duidelijk in het cv);

  • Aantoonbare werkervaring met de Engelse - en Duitse taal in woord en geschrift;

  • Beschrijf in het cv beknopt 2 opdrachten die u eerder heeft uitgevoerd die vergelijkbaar zijn met deze opdracht. Beschrijf per genoemde opdracht op welke manier de opdracht vergelijkbaar is met deze opdracht, uw verantwoordelijkheden, het door u behaalde resultaat en de door u verrichte werkzaamheden;

  • De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 18 oktober 2024.

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als communicatiemedewerker op het gebied van ruimtelijke ordening in de afgelopen 6 jaar;

  • Motiveer beknopt in het cv waarom u deze opdracht graag wilt doen en welke aspecten deze opdracht aantrekkelijk voor u maken.;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.