Fulltime
Noord-Holland
Geplaatst 3 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

31-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

30-10-2025

Standplaats

Amsterdam

Deadline

15-10-2024

Uurtarief

78 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Financieel Economisch, Juridisch, Overheid


Adviseren van de afdeling Incasso en Invordering, waarbij procesvraagstukken, juridische vraagstukken en financiële vraagstukken de rode draad zijn.

Technische aanpassingen doorvoeren in systemen vanuit de VSM gedachte

De beleidsadviseur draagt in belangrijke mate bij aan het beheersen van de incasso- en invorderingsprocessen en het borgen van kwaliteit van de producten en output van de afdeling. Daarmee speelt men een essentiële rol in het continu leren en verbeteren (CLV) binnen de afdeling I&I. De adviseur is het eerste aanspreekpunt op dit gebied voor zowel de medewerkers als het management ter zake van respectievelijk de inhoudelijke begeleiding van verbeteropgaven en de aansturing van de verbeterteams waarbij financieen en juridische vraagstukken de belangrijkste onderwerpen zijn

Werkzaamheden
De werkzaamheden bestaan uit:

- Processen analyseren en het doen van verbetervoorstellen aan de hand van de CLV-methode.

- PDCA-cycli doorlopen in samenwerking met multidisciplinaire verbeterteams.

- Optreden als coördinator van de verbeterteams en zorgen voor de bewaking van kwaliteit, samenhang en voortgang van de verbeteropgaven.

- Verzorgen van managementinformatie ten behoeve van prestatiesdialogen en de sturing op kwaliteit.

- Vanuit procesanalyses risico’s inventariseren, analyseren en beheersmaatregelen voorstellen.

- Coördineren van de uitvoering van beheersmaatregelen zoals interne controles.

- Vertalen van wensen vanuit de business naar gerichte vragen (userstory’s) aan data-analisten in het kader van DGW en zorgen voor een juiste interpretatie en beoordeling van de betrouwbaarheid van de gebruikte data.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)
Afdeling Incasso& Invordering

Draagt zorg voor de inning en invordering van alle bestuursrechtelijke (fiscaal en niet fiscaal) en privaatrechtelijke vorderingen van de gemeente Amsterdam. Als deskundig en betrouwbaar ketenpartner zorgt Incasso & Invordering ervoor dat vorderingen op bewust beheerste wijze zo snel mogelijk worden afgedaan met maximale opbrengsten, minimale kosten en een hoge kwaliteit van dienstverlening aan zowel de ketenpartners (crediteuren) als de burgers en bedrijven.

Eisen



  • Beschikbaarheid en tarief kandidaatEen interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan in de evaluatiefase van de offerteaanbiedingen uitgenodigd worden voor een gesprek. Hij of zij dient daarom beschikbaar te zijn voor het interview;
    Bij gunning is de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zoals vermeld in de opdrachtomschrijving van deze tender;
    Het uur(tarief) dat u opgeeft is altijd exclusief btw en inclusief alle overige bijkomende kosten (bijvoorbeeld reiskosten). Indien het opgegeven tarief de aangegeven range of het maximumtarief overschrijdt wordt uw offerte terzijde gelegd (knock out).

  • Eis - Beheersing competenties
    Beheerst de kandidaat de competenties op de bijbehorende niveaus zoals hieronder genoemd.

  • Eis - CV toevoegen
    U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
    Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
    Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.

  • Eis - DraaideurconstructieDe aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar een ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam.

    Let op antwoordmogelijkheden:
    Ja, kandidaat heeft een ambtelijke aanstelling gehad in de afgelopen 2 jaar bij de gemeente Amsterdam.( KO)
    Nee, kandidaat heeft geen ambtelijke aanstelling gehad in de afgelopen 2 jaar bij de gemeente Amsterdam

  • Eis - Opleiding
    De aangeboden is in het bezit van afgeronde IVA en afgeronde BD Belastingdeurwaarder opleidingen.Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

    Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.

  • Eis - Toevoegen motivatie
    Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

  • Eis - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met Key2.Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

  • Eis - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met Vyzyr.Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

  • Eis - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met maken van financiële rapportages.Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

  • Eis – Opdracht onder leiding en toezichtDe aangeboden kandidaat van Inschrijver is op het moment van Inschrijving voor de Opdracht en gedurende het uitvoeren van de Opdracht voor minimaal het aantal gestelde uren en looptijd van de Opdracht in loondienst van de Inschrijver.

    Bij het uitbrengen van het voorgenomen gunningsbesluit wordt de winnende Inschrijver gevraagd een bewijs (kopie arbeidsovereenkomst en loonstrook) aan te leveren waaruit blijkt dat aangeboden kandidaat van Inschrijver op het moment van inschrijven voor de Opdracht in loondienst is van Inschrijver.

    Let op antwoordmogelijkheden:
    Ja, kandidaat is in loondienst van Inschrijver op moment van Inschrijving.
    Nee, kandidaat is niet in loondienst van Inschrijver op moment van Inschrijving.(KO)

  • ReferentieU dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat.
    Vul in:

    organisatie
    naam contactpersoon
    telefoonnummer contactpersoon.

    Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.

    Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn


Wensen



  • Toetsing van de competentie:
    Initiatief: Gevorderd

  • Toetsing van de competentie:
    Omgevingsbewustzijn: Gevorderd

  • Toetsing van de competentie:
    Overtuigingskracht: Gevorderd

  • Toetsing van de competentie:
    Relatiebeheer: Gevorderd

  • Toetsing van de competentie:
    Resultaatgerichtheid: Gevorderd

  • Toetsing van de competentie:
    Samenwerken: Gevorderd

  • Van toepassing zijnde overeenkomstBijgesloten overeenkomst (4) is van toepassing op deze aanbesteding. Bijlage 6 Integriteits- en geheimhoudingsverklaring, is op deze overeenkomst van toepassing.

    Heeft u bovenstaande tekst gelezen en gaat u akkoord met de inhoud?

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare ervaring met het adviseren van afdelingsmanager(s) op het gebied van de financiële stromen binnen Incasso en Invordering.Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare ervaring met het adviseren van teammanager(s) op het gebied van wet en regelgeving.Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur aantoonbare ervaring met het verzorgen van restituties en verwerken van betalingen.Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.