Fulltime
Zuid-Holland
Geplaatst 3 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG12, SDG16, SDG9

Startdatum

15-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

15-10-2025

Standplaats

Rotterdam

Deadline

10-10-2024

Uurtarief

90 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, ICT Informatievoorziening, Overheid



Jij bent van het identificeren, ontwerpen en herontwerpen van bedrijfsprocessen. Als Proces Modelleur vertaal je de werkzaamheden van de business naar proces(sen), die als basis dienen voor het ontwikkelen van de informatiehuishouding. Ben jij de proces modelleur die energie krijgt van het bieden van inzicht door overzicht? Dan hebben wij binnen het Expertisecentrum Processen (ECP) de perfecte klus voor jou.

Jouw functie

Je opereert in een omgeving waarin de business, informatiebeheer, privacy en security samenwerken en waar mensen, data, beslissingen en processen samenkomen. Je denkt mee over het doorontwikkelen van kaders en richtlijnen op het gebied van procesmanagement.

Je werkt kort cyclisch en resultaatgericht aan verbeteringen, kent de methoden daarvoor en je zorgt dat voorgestelde (en vastgestelde) procesidentificaties en -modellen door de proceseigenaar en de procesmedewerkers worden overgenomen. Je begeleidt en faciliteert sessies ten behoeve van procesanalyses en legt dit vast in modellen gericht op het optimaliseren. Je bent hierin succesvol als je bereikt dat het ontwerp binnen de geldende conventies is ontworpen en dat de collega’s op de werkvloer en het verantwoordelijke management ook daadwerkelijk het nieuwe of gewijzigde proces omarmen.

Jij wordt met name ingezet bij een directie of een afdeling, waar het procesmanagement en de informatiehuishouding op een hoger niveau moet worden gebracht

Taken en verantwoordelijkheden:

Zelfstandig uitvoeren van opdrachten in de rol van procesadviseur;

Adviseren (gevraagd en ongevraagd) van de business bij het identificeren van de processen onderverdeeld in bedrijfsprocessen en de daaronderliggende deelprocessen opgesteld volgende conventies;

Adviseren (gevraagd en ongevraagd) van de business bij het modeleren/beschrijven van de bedrijfs- en deelprocessen opgesteld volgens conventies;

Uitvoeren collegiale reviews van door collega’s geïdentificeerde en beschreven processen;

Verzorgen van presentaties over en geven van toelichting op het procesplein;

Jouw profiel

Je kan op het juiste niveau zowel mondeling als schriftelijk communiceren en adviseren met de diverse omgevingen, waarvan de business (proceseigenaar en gebruikers) en de Informatieadviseurs de belangrijkste zijn. Je bent in staat om zaken vanuit een breed perspectief te beoordelen (helicopterview). Je hebt gevoel voor verhoudingen tussen organisatie onderdelen. Vanzelfsprekend kun je zowel zelfstandig als in teamverband functioneren.

Eisen



  • Curriculum Vitae
    U dient hier het CV van de kandidaat te uploaden. Het CV dient ter verificatie van het gestelde in de Inschrijving.
    Vermeld in de Bestandsnaam van het CV de naam van de kandidaat en de naam van u als Inschrijver.


Vormvereisten CV:

Volledige naam + voorletters kandidaat;
Beschikbaar voor x aantal uren vanaf startdatum;
Opleiding;
Werkervaring;
Specifieke kennis;
Systeem kennis;
Relevante nevenactiviteiten;
Gevraagde certificaten + naam instituut + datum behaald;
De CV dient opgesteld te zijn in het Nederlands;
maximaal 5 A4 enkelzijdig groot.

U bevestigt één (1) CV (van de kandidaat) te hebben geüpload.
Indien u hier meer dan één CV upload wordt enkel de bovenste CV beoordeeld.
NB: Indien meerdere inschrijvingen zijn toegestaan (zie het Functieprofiel onder het kopje 'procedure') dient  u hiervoor een aparte inschrijving in te dienen.

Knock-out
Het bovenstaand gestelde betreft een eis (knock-out). Indien de inschrijving niet aantoonbaar voldoet aan deze eis komt de Inschrijving niet voor gunning in aanmerking.

  • De aangeboden kandidaat wordt niet als ZZP-er aangeboden.
    Gelet op de aard van de opdracht in relatie tot naleving van de wet WWZ en DBA is inzet op ZZP basis niet mogelijk. Inzet van een ZZP'er die aangeboden wordt middels een doorleenconstructie via een bureau is ook niet mogelijk. Een kandidaat die wordt aangeboden via een bureau dient bij het desbetreffende bureau in loondienst te zijn.


Is aangeboden kandidaat in loondienst bij Inschrijver?

  • Geschiktheid Kandidaat
    Inschrijver verklaart dat de kandidaat geschikt is voor inzet op de opdracht.
    Hiertoe heeft Inschrijver ten minste:


De inhoud van deze uitvraag gelezen en begrepen. Onder de inhoud van deze uitvraag verstaan wij het volgende:

het functieprofiel of opdrachtomschrijving behorend bij deze uitvraag;
de van toepassing zijnde voorwaarden;

Middels passende en realistische selectie- en screeningsinstrumenten de volgende zaken vastgesteld:

dat de kandidaat volledig voldoet aan alle in deze uitvraag gestelde eisen;
dat inzet van de kandidaat tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie leidt;
dat uit het (arbeids)verleden van de kandidaat geen bezwaren ten aanzien van inzet op de opdracht blijken: Kandidaat is afgelopen 2 jaar niet in dienst geweest van de gemeente Rotterdam.

Knock-out
Het bovenstaand gestelde betreft een eis (knock-out). Indien de inschrijving niet aantoonbaar voldoet aan deze eis komt de inschrijving niet voor gunning in aanmerking.

  • Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO-opleiding.

  • Je hebt in de afgelopen 2 jaar ervaring opgedaan met het ophalen en opstellen van: User stories; Procesontwerpen; Functionele documentatie.

  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met het zelfstandig uitvoeren van opdrachten. Je acteerde hierin als procesadviseur.

  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met het modeleren van processen waarbij je de standaarden van BPMN (minimaal level 1 en 2) hebt toegepast.

  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met werken in Mavim of een soortgelijke modeleer applicatie, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.

  • Schrijft u als Inschrijver zelfstandig in?
    (zijnde; niet in combinatie)


Wensen



  • Je hebt in een gelijke of vergelijkbare functie ervaring opgedaan bij een gemeentelijke instelling.

  • Je hebt kennis van diverse architectuur modellen (bijv GEMMA).

  • Kennis/ Ervaring in de gevraagde functieGeef aan in welke mate de kandidaat in relatie tot deze uitvraag aantoonbaar beschikt over de volgende kennis/ervaring:

    Indien u verklaart dat de kandidaat over de genoemde ervaring beschikt dient hij aantoonbaar over de genoemde ervaring te beschikken zodat dit leidt tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie.

    - Je hebt in een gelijke of vergelijkbare functie ervaring opgedaan bij een gemeentelijke instelling
    - - Je hebt kennis van diverse architectuur modellen
    - Geen van bovenstaande


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.