Parttime
Noord-Holland
Geplaatst 3 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

14-10-2024

Aantal uur per week

20 uur p/w

Einddatum

14-10-2025

Standplaats

Purmerend

Deadline

13-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Project- en Programmamanagement



Als je werkt voor de gemeente Purmerend ben je iedere dag bezig om te zorgen dat het fijn wonen, leven, werken is in onze stad en dorpen. Dat doen we door oog te hebben voor onze inwoners en ondernemers. Zij maken de samenleving en staan centraal bij alles wat we doen bij de gemeente. De wijze waarop wij ons werk organiseren moet onze inwoners verder helpen. Het uitgangspunt is hierbij dat inwoners zelf verantwoordelijk zijn voor hun levens en de keuzes die zij daarin maken. Als gemeente staan we soms voor onze inwoners, naast of achter.

De gemeente is er voor alle inwoners. In het bijzonder voor diegene met een ondersteuningsbehoefte of die kwetsbaar is. Niet per se omdat ze er vanuit wet- en regelgeving récht op hebben, maar omdat het ze verder helpt. Dit zien wij als onze maatschappelijke opgave: doen wat nodig is. En om dat te kunnen doen, staan we dichtbij inwoners en instellingen en zijn we nieuwsgierig naar wat er speelt: ‘van buiten naar binnen’, die vooral de volgorde van de werkwijze duidt. De situatie buiten, in de stad en de dorpen, is leidend en het verhaal en de situatie eromheen zijn daarbij belangrijk.

Locatieontwikkeling
Purmerend heeft ambitie en dat is terug te zien in de stad. Voor deze ontwikkelingen zoeken wij een ervaren projectleider locatieontwikkeling. Deze opdracht is specifiek gericht op het realiseren van een ontwikkeling met flinke maatschappelijke impact. Je geeft uitvoering aan de opdracht van de gemeenteraad. Hierin speelt de participatie met inwoners een belangrijke rol.
We zoeken een ervaren projectleider locatieontwikkeling die handelt vanuit overzicht. Je hebt gevoel voor politieke verhoudingen en handelt vanuit overzicht. Je laat je niet snel van je stuk brengen en hebt ruime ervaring met het bestuurlijke besluitvormingsproces. Je gaat aan de slag met de uitwerking van het locatieonderzoek en komt tot een businesscase. Deze stel je op met een projectteam, dat je functioneel aanstuurt en waarin verschillende disciplines (ruimtelijk, maatschappelijk en bedrijfsvoering) uit de organisatie in samenwerkt. Je werkt op het snijvlak van het gemeentebestuur, de organisatie en de stad.

Competenties

  • Hebt ervaring met grote participatietrajecten rondom ruimtelijke ontwikkeling met maatschappelijke impact.

  • Bent een stevige maar empathische gesprekspartner op alle niveaus;

  • Beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit;

  • Bent van nature nieuwsgierig en functioneert optimaal in een snel veranderende omgeving;


Eisen



  • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO-bachelor niveau;

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als projectleider;

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met als projectmanager bij een opgave van minimaal 400 woningen.

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider locatieontwikkeling in de afgelopen 7 jaar;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente met meer dan 80.000 inwoners (benoem dit duidelijk in het cv);

  • Minimaal 6 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider in de ruimtelijke ontwikkeling bij een overheidsorganisatie in de afgelopen 10 jaar;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.