Fulltime
Utrecht
Geplaatst 3 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG1, SDG10, SDG16

Startdatum

09-10-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

09-04-2025

Standplaats

Veenendaal

Deadline

08-10-2024

Uurtarief

70 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid, Zorg en Welzijn



Veenendaal is een mooie, actieve gemeente, centraal gelegen aan de A12, met uitstekende voorzieningen in een groene omgeving. De gemeente heeft een bruisende binnenstad met een groot en gevarieerd winkelcentrum, een innovatief ICT-centrum voor de regio en volop plannen voor de toekomst. Met de ontwikkeling van het centrumplan Brouwerspoort en diverse andere nieuwbouwlocaties zoals Veenendaal-oost, zal Veenendaal naar zo'n 70.000 inwoners groeien. Ook persoonlijke groei van onze medewerkers staat centraal in Veenendaal. De gemeente stimuleert hen om zich steeds verder te ontwikkelen. Eigen initiatief en verantwoordelijkheid staan bij ons hoog in het vaandel.

Opdracht
In deze opdracht ben je de schakel tussen de Oekraïense vluchtelingen en de gemeente met betrekking tot het innen van de eigen bijdrage en betalen van de leefgelduitkeringen.

Taken /verantwoordelijkheden

  • Je verantwoordelijk voor opleggen van de eigen bijdrage aan de Oekraïense vluchtelingen die in de gemeentelijke opvanglocaties verblijven en inkomsten hebben.

  • Je zorgt dat Oekraïense vluchtelingen op tijd hun leefgeld ontvangen.

  • Je bent verantwoordelijk voor het bestandsbeheer, waaronder het opleggen, wijzigen en beëindigen van eigen bijdrage, het rapporteren, het maken van beschikkingen en de overige correspondentie.

  • Je ondersteunt de gemeente bij de implementatie van de inning van de eigen bijdrage en doorontwikkeling van het betalen van de leefgelduitkering.


Eisen



  • Aantoonbare kennis en ervaring in de afgelopen 2 jaar op het gebeid van werk en inkomen bij ene gemeentelijke instelling;

  • Bring your own device is van toepassing;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

  • Voor 32 uren tijdens kantoor uren beschikbaar waarvan het grootste gedeelte op kantoor;


Wensen



  • Aantoonbare kennis en ervaring Suite Sociaal Domein;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;

  • Ervaring als inkomensconsulent bij een gemeente;

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in sociaal domein;

  • Minimaal 6 maanden aantoonbare kennis en ervaring met de Regeling opvang ontheemden Okraïne (RooO) ;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.