Parttime
Gelderland
Geplaatst 3 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG9

Startdatum

04-11-2024

Aantal uur per week

16 uur p/w

Einddatum

30-04-2025

Standplaats

Apeldoorn

Deadline

19-10-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

ICT Informatievoorziening



Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart.

Omschrijving werkzaamheden 
Onlangs heeft het Kadaster een nieuw sjablonenmanagement tool aangeschaft ter vervanging van de huidige, verouderde en moeilijk beheerbare oplossing. Dit betekent ook dat we aan de slag kunnen om deze nieuwe tool op een goede manier in beheer te nemen, de bestaande sjablonen om te zetten naar de nieuwe omgeving en ervoor moeten zorgen dat gebruikers worden opgeleid zodat zij zelfstandig aan de slag kunnen met deze nieuwe tool.

Voor het nieuwe sjabloonmanagement tool is al een productowner beschikbaar om de business implementatie en de in beheername in goede banen te leiden. Ter ondersteuning van deze productowner is de afdeling Data-, Proces- en Informatiemanagement (DPI) Bedrijfsvoering op zoek naar een functioneel beheerder.

Vanuit de afdeling DPI Bedrijfsvoering adviseren wij over de (in-)richting van processen en systemen en regisseren wij vervolgens de realisatie, implementatie en het beheer ervan. Wij doen dat specifiek voor de bedrijfsvoering van het Kadaster. Denk hierbij aan HRM-processen, financiële huishouding, facilitaire ondersteuning, inkoopprocessen, enz.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • BISL

  • Xential (het nieuwe sjabloonmanagementsysteem


Verantwoordelijkheden

Verantwoordelijkheden
Samen met de productowner draag jij de verantwoordelijkheid om het nieuwe sjabloonmanagement systeem op een beheerste manier (functioneel) in gebruik en beheer te nemen. Daarbij zal de productowner zich meer richten op de business implementatie van de nieuwe systemen en zul jij je meer richten op het functioneel beheer. De precieze taakverdeling zal in afstemming met de productowner worden bepaald, maar te denken valt aan de volgende taken:

  • het opstellen en vaststellen van afspraken rondom taakverdeling tussen key-users, technisch beheer en functioneel beheer

  • het inregelen van processen rondom het afhandelen van gebruikersvragen, incidenten, problemen en wijzigingsverzoeken (waarbij je uiteraard aansluit op de standaard processen van het Kadaster)

  • het inregelen van het (operationeel) leveranciersmanagement voor de nieuwe systemen

  • het functioneel inrichten van de nieuwe systemen volgens de standaarden van de leverancier en passend binnen de werkwijze van het Kadaster

  • het ondersteunen van gebruikers bij het in gebruik nemen van het nieuwe systeem

  • het uitvoeren van voorkomende activiteiten die in het kader van de in gebruik name van de nieuwe systemen nodig zijn (omzetten sjablonen, data migratie, enz.).

  • het bijdragen aan de werving van een functioneel beheerder voor de structurele invulling van het functionele beheer voor deze nieuwe systemen en het inwerken van deze persoon


De kandidaat is inzetbaar vanaf 04-11-2024 tot en met 30-04-2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 3 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand.

Eisen



  • Afgeronde hbo-opleiding of hoger.

  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken:
    • In staat om zelfstandig binnen een organisatie te bewegen en omgevingssensitief;
    • Communicatief vaardig, zowel schriftelijk als mondeling;
    • Resultaatgericht;
    • Vasthoudend;
    • Planmatig;
    • Analytisch;
    • En passend bij de Kadaster kernwaarden: BORG (Betrouwbaar, Open, Relevant en Gedreven).

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 04-11-2024 tot en met 30-04-2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 1 x 3 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand.

  • Door de kandidaat zélf geschreven CV en motivatie.

  • Kennis van BISL.

  • Minimaal 1 jaar bewezen ervaring met sjabloonmanagement tools (bij voorkeur Xential)

  • Minimaal 3 jaar bewezen ervaring met het inrichten van functioneel beheer voor nieuwe systemen en processen waarbij voorheen nog geen functioneel beheer aanwezig was.

  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) toe. Graag cv in PDF aanleveren.


Wensen



  • U beschrijft (max. 300 woorden) hoe u de inrichting van het functioneel beheer voor deze twee nieuwe systemen beziet en hoe u dit tot een goed einde denkt te brengen.Beoordeling: De mate waarin de beschrijving van aanpak aansluit bij de wensen van het Kadaster.

  • U toont duidelijk aan (max. 300 woorden) op welke wijze de door u geleverde expertise en competenties binnen de geschetste situatie een bijdrage leveren aan te behalen resultaten (zie ook opdrachtomschrijving en verantwoordelijkheden).Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het Kadaster en de geschetste situatie hoe hoger de score.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.