Ondersteuner programma fysieke leefomgeving
Provincie Zeeland
Fulltime
Zeeland
Geplaatst 3 weken geleden
Vacature kenmerken
Binnen het programma Fysieke Leefomgeving werken we aan maatschappelijke opgaven en visievorming op het gebied van wonen, werken en recreëren. Voor dit programma en de vier verschillende teams zijn we op zoek naar een programma-ondersteuner. Een allrounder en een spin in het web, voor 4-5 dagen per week.
Wat?
Als ondersteuner heb je een aantal vaste taken en spring je in op actuele vragen en taken. Je belangrijkste werkzaamheden als ondersteuner van het programma fysieke leefomgeving bestaan uit:
- Het ondersteunen en organiseren van overleggen met externe partijen. In ieder geval betreft dit het organiseren van versnellingstafels Wonen, de Omgevingstafels en de bijeenkomsten in het kader van de Omgevingsvisie voor de bestuurlijke – en ambtelijke integratiegroep. Het gaat hierbij om het maken van een jaarplanning, het plannen van data en het regelen van locaties en de agendavoorbereiding in brede zin, verslaglegging, ed.
- Het ondersteunen en organiseren van wekelijkse interne teamoverleggen. Ook hier betreft het opstellen van de agenda, het bewaken en uitzetten van acties.
- Het ondersteunen van de organisatie van conferenties en bijeenkomsten rondom het thema wonen, bedrijventerreinen en NOVEX, bijvoorbeeld het woon-zorg congres en de woonconferentie.
- Het ondersteunen van overleggen en externe bijeenkomsten in het kader van programma NOVEX en het NOVEX gebied (NSDP) en de Omgevingsvisie.
- Verder lever je de ondersteuning in de vaste werkzaamheden voor het verlenen van subsidies, monitoring en communicatie.
Hoe?
Je werkt breed voor het programma en binnen elk team heb je een vast aanspreekpunt, met de programmamanager bekijk je wat prioritair is, mocht dit aan de orde zijn.
Wie?
Om een goede invulling te geven aan je opdracht bij het programma fysieke leefomgeving is het van belang dat je in staat bent om initiatief te nemen, zelfstandig te werken, maar ook samen te werken. Daarnaast beschik je over:
- tenminste een afgeronde relevante opleiding op MBO 4-niveau;
- MBO+ of HBO werk- en denkniveau;
- plannend en organiserend vermogen;
- uitstekende communicatieve (zowel schriftelijk als verbaal) en sociale vaardigheden;
- proactieve en positieve werkhouding;
- goede kennis van het MSOffice-pakket zoals Excel, Word, Outlook en PowerPoint;
- de nodige flexibiliteit en aanpassingsvermogen;
- een klantgerichte en enthousiaste instelling.
Eisen
- Aantoonbare werkervaring als projectondersteuner;
- Aantoonbare werkervaring met Excel, Word, Outlook en PowerPoint;
- Aantoonbare werkervaring met het beheren van de agenda;
- Aantoonbare werkervaring met het organiseren van bijeenkomsten;
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-4 niveau;
Wensen
- Aantoonbare werkervaring binnen een overheidsorganisatie;
- Aantoonbare werkervaring met het werken met programma’s;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner;
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.