Fulltime
Noord-Holland
Geplaatst 3 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG12, SDG8, SDG9

Startdatum

15-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

15-10-2025

Standplaats

Amsterdam

Deadline

14-10-2024

Uurtarief

95 euro p/u

Sector

Inkoop, Overheid, Personeel en Organisatie



In de functie van Inkoopadviseur Externe Inhuur ben je de expert op het gebied van externe inhuur bij gemeente Amsterdam. Hiervoor is het belangrijk dat de Inkoopadviseur kennis heeft van de ontwikkelingen op de interne- en externe arbeidsmarkt, welke beleid de gemeente Amsterdam heeft ten aanzien van het verwerven van (extern tijdelijk) personeel en waar er krapte ontstaat op de arbeidsmarkt. De Inkoopadviseur vertegenwoordigt de dienstverlening naar derden, zowel intern als extern. Door een flexibele, coöperatieve instelling en goede communicatieve- en adviesvaardigheden is de Inkoopadviseur Externe Inhuur in staat zich soepel te bewegen in het krachtenveld tussen de verschillende partijen en opdrachtgevers en waar nodig kan de Inkoopadviseur Externe Inhuur overtuigen van de juistheid van het advies.

Werkzaamheden
- Organiseren en begeleiden van het gehele inkoopproces (meervoudig onderhands aanbesteden) voor flexibel inzetbaar personeel

- Adviseren over de stedelijke kaders, (aanbestedings)wetgeving en offerteteksten. Je zet de vacaturetekst om naar een heldere offerteuitvraag.

- Begeleiden bij de beoordeling van de ontvangen offertes.

- Beoordelen van binnengekomen offertes tijdens de sluitingsfase.

- Opstellen contractoverdracht.

- Adviseren op verlengingsverzoeken, op interne beheersmaatregelen en Wet DBA

- Rapporteren en afwikkelen alle DAS aanvragen.

- Deelnemen in projecten t.b.v. ontwikkeling en verbetering.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.

De opdrachtgever(s)
Team Tijdelijke Externe inzet bestaat uit inkoopadviseurs en inkoopondersteuners binnen de Inkoopafdeling Bedrijfsvoering, in totaal 25 collega's.

Eisen



  • Aangeleverde documentenAlle in het DAS ingevulde bedrijfsgegevens alsmede de UEA, het uittreksel van de KvK en de verzekeringspolis dienen bij het indienen van deze offerte up-to-date te zijn. Voor meer informatie zie Hoofdstuk 2.4, lid 11 van de Leidraad.

    Gemeente Amsterdam verifieert tevens of de aangeleverde documenten nog up-to-date zijn.

    U heeft bovenstaande tekst gelezen en gaat akkoord met de inhoud.

  • Beschikbaarheid en tarief kandidaatEen interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan in de evaluatiefase van de offerteaanbiedingen uitgenodigd worden voor een gesprek. Hij of zij dient daarom beschikbaar te zijn voor het interview;
    Bij gunning is de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zoals vermeld in de opdrachtomschrijving van deze tender;
    Het uur(tarief) dat u opgeeft is altijd exclusief btw en inclusief alle overige bijkomende kosten (bijvoorbeeld reiskosten). Indien het opgegeven tarief de aangegeven range of het maximumtarief overschrijdt wordt uw offerte terzijde gelegd (knock out).

  • Eis - Beheersing competenties
    Beheerst de kandidaat de competenties op de bijbehorende niveaus zoals hieronder genoemd.

  • Eis - CV toevoegen
    U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot.
    Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling.
    Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.

  • Eis - DraaideurconstructieDe aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar een ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam.

    Let op antwoordmogelijkheden:
    Ja, kandidaat heeft een ambtelijke aanstelling gehad in de afgelopen 2 jaar bij de gemeente Amsterdam.( KO)
    Nee, kandidaat heeft geen ambtelijke aanstelling gehad in de afgelopen 2 jaar bij de gemeente Amsterdam

  • Eis - Opleiding
    De aangeboden kandidaat heeft een hbo werk- en denkniveau, aantoonbaar door een afgeronde hbo diploma.Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

    Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.

  • Eis - Toevoegen motivatie
    Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht.Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

  • Eis - Verificatie Ervaring
    Verificatie van de ervaring van de kandidaat.

  • Eis - Verificatie kennis
    Verificatie van de kennis van de kandidaat.

  • Eis - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft ruime kennis en ervaring met inkoop van tijdelijk externe inhuur (o.a. uitvoeren meervoudige onderhandse aanbestedingen)Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

  • Eis – Opdracht onder leiding en toezichtDe aangeboden kandidaat van Inschrijver is op het moment van Inschrijving voor de Opdracht en gedurende het uitvoeren van de Opdracht voor minimaal het aantal gestelde uren en looptijd van de Opdracht in loondienst van de Inschrijver.

    Bij het uitbrengen van het voorgenomen gunningsbesluit wordt de winnende Inschrijver gevraagd een bewijs (kopie arbeidsovereenkomst en loonstrook) aan te leveren waaruit blijkt dat aangeboden kandidaat van Inschrijver op het moment van inschrijven voor de Opdracht in loondienst is van Inschrijver.

    Let op antwoordmogelijkheden:
    Ja, kandidaat is in loondienst van Inschrijver op moment van Inschrijving.
    Nee, kandidaat is niet in loondienst van Inschrijver op moment van Inschrijving.(KO)

  • ReferentieU dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat.
    Vul in:

    organisatie
    naam contactpersoon
    telefoonnummer contactpersoon.

    Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.

    Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn


Wensen



  • Het tarief (met maximumtarief)

  • Toetsing van de competentie:
    Initiatief: Gevorderd

  • Toetsing van de competentie:
    Omgevingsbewustzijn: Gevorderd

  • Toetsing van de competentie:
    Overtuigingskracht: Gevorderd

  • Toetsing van de competentie:
    Relatiebeheer: Gevorderd

  • Toetsing van de competentie:
    Resultaatgerichtheid: Gevorderd

  • Toetsing van de competentie:
    Samenwerken: Gevorderd

  • Van toepassing zijnde overeenkomstBijgesloten overeenkomst (4) is van toepassing op deze aanbesteding. Bijlage 6 Integriteits- en geheimhoudingsverklaring, is op deze overeenkomst van toepassing.

    Heeft u bovenstaande tekst gelezen en gaat u akkoord met de inhoud?

  • Wens - Certificaat
    De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur een Diploma NEVI 1 of gelijkwaardig.Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.

    Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.

  • Wens - Werkervaring
    De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1.5 jaar inkoop werkervaring binnen publieke sector. .Het aantal jaren ervaring dient duidelijk te blijken uit het cv.

    - Meer dan 2 jaar
    - Meer dan 1.5 jaar
    - Minder dan 1,5 jaar


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.