Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 3 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG15, SDG16

Startdatum

07-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

31-03-2025

Standplaats

Eindhoven

Deadline

06-10-2024

Uurtarief

60 euro p/u

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Overheid



De gemeente Eindhoven is op zoek naar een Gebiedsbeheerder (jr)

We spelen hier Champions League als het gaat om het instandhouden en beheren van de Eindhovense openbare ruimte en verwachten dit ook van de kandidaat. De afdeling Stadsbeheer beheert de openbare ruimte, waaronder al het groen, de speeltuintjes, het straat- en verkeersmeubilair, de wegen en de riolering. Het team gebiedsbeheer behandelt met 17 collega’s meldingen, vragen en wensen over de openbare ruimte. Van de 90.000 meldingen dit jaar behandelen de 8 gebiedsbeheerders alles waar de buitenruimte niet in orde zou zijn. Denk hierbij aan bijvoorbeeld losse stoeptegels, kapotte verkeersborden, onkruid en zwerfvuil op straat, overlast door bomen maar ook meldingen over ongedierte en het dumpen van grof vuil.

De gebiedsbeheerders zorgen dat de buitenruimte waar nodig weer aan de eisen voldoet door opdrachten te verstrekken aan diverse aannemers. Hiervoor werken ze regelmatig op kantoor, maar zijn ook vaak in de stadsdelen te vinden om situaties te beoordelen en opdrachten voor te bereiden. Het contact met de melder staat hierbij altijd voorop.

De aankomend/ondersteunend Gebiedsbeheerder ondersteunt, helpt en vervangt de Gebiedsbeheerders waar nodig. Je gaat regelmatig naar buiten om opnames uit te voeren, bereidt meldingen voor of handelt deze telefonisch of administratief af. Daarnaast zorg je dat nieuwe meldingen op de juiste plek in de organisatie terecht komen, zoals bij collega’s van Stadsbeheer, Projectuitvoering of Handhaving. Door op deze functie relevante en specifieke werkervaring op te doen kan de stap naar Gebiedsbeheerder op termijn makkelijk gezet worden
.
• Je ondersteunt de gebiedsbeheerders van diverse stadsdelen of neemt waar als iemand afwezig is;
• Je zorgt ervoor dat nieuwe meldingen tijdig en compleet worden doorgezet naar de juiste behandelaar;
• Je neemt buiten de staat van de openbare ruimte op legt dit vast met foto’s. Het beoordelen en vervolgens voorbereiden van een opdracht tot herstel hoort hier ook bij;
• Je neemt waar voor collega’s die ziek of met verlof zijn;
• Je zorgt voor een persoonlijke terugkoppeling naar een melder. Ook als we niet aan een vraag kunnen voldoen. Dat gebeurt vaak digitaal, maar ook regelmatig telefonisch;

Met wie doe je dat?
Je werkt veel zelfstandig maar ook samen met de collega’s van Stadsbeheer. Ook heb je te maken met andere afdelingen waaronder het KCC, handhaving en projectuitvoering. Daarnaast onderhoud je je zakelijke contacten met diverse aannemers.

Hoe maak jij het waar?
• Je weet je schriftelijk en mondeling goed uit te drukken naar inwoners en melders waarbij je het vermogen hebt je in te leven in hun belangen en dienstverlenend kunt opstellen. Daarnaast kun je je zakelijk opstellen richting de gemeentelijke aannemers;
• Je bent sterk in het voeren van telefoongesprekken. Je kunt beargumenteren en past oordeelsvorming toe. Hierdoor kun je melders ook uitleggen waarom het antwoord soms ‘nee’ is;
• Je toont je gericht op resultaat en controleert de voortgang van werk dat binnen jouw verantwoording ligt.
• Je hebt een proactieve en collegiale werkhouding en biedt hulp of deskundigheid aan bij vragen, problemen of conflicten (ook aan bewoners);
• Je neemt zelf het initiatief, bent onderzoekend en handelt in plaats van afwachten;
• Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in civiele techniek of cultuurtechniek;
• Je hebt relevante werkervaring binnen de openbare ruimte en/of ervaring met behandelen van meldingen of klachten;

Competenties;
- Plannen en organiseren
- Klant- en servicegerichtheid
- Samenwerken
- (mondeling) communicatie
- Problemanalyse

Vanwege het feit dat de Gebiedsbeheerder vaak in Eindhoven buiten of op kantoor werkzaam zal zijn is het belang dat de kandidaat minder dan een uur woon-werk reistijd heeft.

Eisen



  • Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden

  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd

  • Het is niet toegestaan een extra schakel toe te passen tussen de kandidaat en de leverancier die de kandidaat aanbiedt

  • Het is niet toegestaan om een kandidaat in te huren die eerder in dienst is geweest van de Gemeente Eindhoven (tussenperiode van twee jaar)

  • Je beschikt over een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in civiele techniek of cultuurtechniek

  • Je hebt relevante werkervaring binnen de openbare ruimte en/of ervaring met behandelen van meldingen of klachten

  • Vanwege het feit dat de Gebiedsbeheerder vaak in Eindhoven buiten of op kantoor werkzaam zal zijn is het belang dat de kandidaat minder dan een uur woon-werk reistijd heeft


Wensen



  • Je bent sterk in het voeren van telefoongesprekken. Je kunt beargumenteren en past oordeelsvorming toe

  • Je hebt een proactieve en collegiale werkhouding en biedt hulp of deskundigheid aan bij vragen, problemen of conflicten (ook aan bewoners)

  • Je neemt zelf het initiatief, bent onderzoekend en handelt in plaats van afwachten

  • Je toont je gericht op resultaat en controleert de voortgang van werk dat binnen jouw verantwoording ligt

  • Je weet je schriftelijk en mondeling goed uit te drukken naar inwoners en melders waarbij je het vermogen hebt je in te leven in hun belangen en dienstverlenend kunt opstellen


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.