Parttime
Noord-Brabant
Geplaatst 4 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG15, SDG9

Startdatum

01-11-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

31-10-2025

Standplaats

Etten-Leur

Deadline

06-10-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Bouwkunde- en Civiele techniek, Overheid



Wil jij meebouwen aan de ruimtelijke toekomst van de gemeente Zundert?
Ben jij een creatieve en betrokken planoloog die bijdraagt aan de ontwikkeling van ons unieke buitengebied, dynamische dorpskernen en groene natuur? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Over de functie:
Als adviseur ruimtelijke ontwikkeling bij de gemeente Zundert werk je aan uitdagende ruimtelijke vraagstukken die variëren van woningbouw en duurzame energieprojecten tot agrarische herstructurering en natuurontwikkeling. Je ontwikkelt ruimtelijke plannen die bijdragen aan de leefbaarheid van onze dorpen, met oog voor de cultuurhistorische waarden en het groene karakter van Zundert. In deze rol werk je nauw samen met collega’s, inwoners, ondernemers en externe partners om tot toekomstbestendige en innovatieve oplossingen te komen.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Adviseren van het college van B&W en de gemeenteraad over ruimtelijke vraagstukken.

  • Begeleiden van omgevingsplanwijzigingsbesluiten in de vorm van TAM-IMRO plannen;

  • Beoordelen het RO-deel van (complexe) BOPA’s;

  • Behandelen van principeverzoeken;


Wij vragen:

  • Afgeronde opleiding in planologie, ruimtelijke ordening, of een vergelijkbare studie.

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie.

  • Kennis van ruimtelijke procedures, het omgevingsplan en relevante wet- en regelgeving (zoals de Omgevingswet).

  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om complexe vraagstukken helder uit te leggen.

  • Affiniteit met het werken in een landelijke omgeving en oog voor de unieke uitdagingen van het buitengebied.

  • Samenwerkingsgericht, proactief en resultaatgericht.


Eisen



  • Adviseren van het college van B&W en de gemeenteraad over ruimtelijke vraagstukken.

  • Affiniteit met het werken in een landelijke omgeving en oog voor de unieke uitdagingen van het buitengebied.

  • Afgeronde opleiding in planologie, ruimtelijke ordening, of een vergelijkbare studie.

  • Begeleiden van omgevingsplanwijzigingsbesluiten in de vorm van TAM-IMRO plannen;

  • Behandelen van principeverzoeken;

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan. Met uw inschrijving verklaart u dat uw kandidaat in loondienst gedetacheerd wordt.

  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.• Afgeronde opleiding in planologie, ruimtelijke ordening, of een vergelijkbare studie.
    • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie.
    • Kennis van ruimtelijke procedures, het omgevingsplan en relevante wet- en regelgeving (zoals de Omgevingswet).
    • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om complexe vraagstukken helder uit te leggen.
    • Affiniteit met het werken in een landelijke omgeving en oog voor de unieke uitdagingen van het buitengebied.

    Ervaring met :
    • Adviseren van het college van B&W en de gemeenteraad over ruimtelijke vraagstukken.
    • Begeleiden van omgevingsplanwijzigingsbesluiten in de vorm van TAM-IMRO plannen;
    • Beoordelen het RO-deel van (complexe) BOPA’s;
    • Behandelen van principeverzoeken;

  • Kennis van ruimtelijke procedures, het omgevingsplan en relevante wet- en regelgeving (zoals de Omgevingswet).

  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een gemeentelijke organisatie.

  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om complexe vraagstukken helder uit te leggen.


Wensen



  • Beoordelen het RO-deel van (complexe) BOPA’s;

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.

  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek via Teams.

  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.