Parttime
Friesland
Geplaatst 4 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

01-10-2024

Aantal uur per week

16 uur p/w

Einddatum

31-03-2025

Standplaats

Damwâld

Deadline

29-09-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Overheid, Project- en Programmamanagement


Dantumadiel is een plattelandsgemeente in het noordoosten van Fryslân, met 19.000 eigenzinnige, authentieke inwoners en 11 kernen. Onze gemeente kenmerkt zich door weidse vergezichten en unieke natuur. Wij streven ernaar dat onze inwoners kunnen wonen in een omgeving waar ze gelukkig zijn. Samen met onze inwoners en ondernemers bouwen we aan een gemeente die dichtbij, toegankelijk en benaderbaar is.

Over de organisatie:
Dantumadiel is een compacte organisatie met korte lijntjes en veel samenwerking tussen collega’s van verschillende teams. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid en werkt aan afwisselende projecten. We trekken op met collega-gemeenten, provincie en andere partijen om onze ambities waar te maken. En vooral: we kijken naar elkaar om en kunnen op elkaar rekenen. Wij geloven in de kracht en het talent van onze vakmensen, van jonge starters tot door de wol geverfde professionals. We willen jong talent met nieuwe ideeën en frisse blikken de ruimte geven om zich te ontwikkelen tot stevige professionals. Als een jonge, ambitieuze organisatie die stappen wil maken, bieden we volop ruimte om te ontdekken, je te ontwikkelen en anderen te coachen in hun ontwikkeling.

Wat ga je doen?
Als projectleider gebiedsontwikkeling draag je bij aan de groei van de gemeente Dantumadiel. Samen met een bevlogen team werk je aan uitdagende en complexe projecten op gebied van onder andere woningbouw. Je begeleid verschillende gebiedsontwikkelingen en initiatieven. Dit doe je vanaf de planvorming tot aan overdracht naar de beheerorganisatie, binnen de gestelde kaders. In de rol als projectleider ben je de linking pin tussen opdrachtgever/gebiedsmanager en (project) organisatie.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Leiden van projecten van begin tot eind, op het gebied van o.a. woningbouw, en daarbij het aansturen van een multidisciplinair projectteam.

  • Zorgen voor intern en extern stakeholdermanagement en zorgvuldige participatie.

  • Overleggen met en adviseren van de opdrachtgever over de opzet, inhoud en besluitvorming van projecten, en rapporteren over de voortgang volgens de GROTIK-principes (geld, risico’s, organisatie, tijd, informatie, communicatie en kwaliteit).

  • Opstellen van bestuurlijke documenten en rapporteren aan het college en de gemeenteraad, inclusief de afhandeling van juridische procedures en onderhandelingen met marktpartijen.

  • Beheren van het projectbudget en zorgen voor de financiële afwikkeling


Eisen



  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 31 maart 2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan meerdere malen worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • HBO werk en denk niveau

  • Minimaal 3 jaar ervaring als projectleider gebiedsontwikkeling binnen een gemeentelijke organisatie

  • U voegt een cv van maximaal 2 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.


Wensen



  • Ervaring bij gemeente

  • Politieke en bestuurlijke sensitiviteit


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.