Parttime
Zuid-Holland
Geplaatst 1 maand geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG8, SDG9

Startdatum

08-10-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

08-04-2025

Standplaats

Zoetermeer

Deadline

07-10-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Financieel Economisch, Overheid



Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!

Afdeling
Je komt te werken bij de afdeling Stedelijke Ontwikkeling, team Stedelijk Beleid, waarin naast het beleidsveld Economie ook de disciplines Wonen en Verkeer/Mobiliteit een plek hebben. De opdracht valt binnen het cluster Economie, dat bestaat uit strategisch adviseurs, accountmanagers voor de verschillende werklocaties en beleidsadviseurs economie.

Opdracht
De opdracht omvat de volgende onderdelen:

1. Accountmanagement
- Onderhouden en beheren van contacten op de Noordelijke bedrijventerreinen in Zoetermeer;
- Oppakken van de lopende projecten voor de ondernemerscollectieven op de Noordelijke bedrijventerreinen. Er wordt ervaring gevraagd met het oprichten van ondernemerscollectieven en de verdere uitwerking daarvan;
- Regie op het uitwerken van een actieplan per bedrijventerrein;
- Het hebben van een signaleringsrol: signalen doorzetten binnen de gemeente.
- Het opstellen van een visie en plan van aanpak om te komen tot een verbetering en optimalisering van de dienstverlening aan ondernemers. Dit dient plaats te vinden in goede afstemming met de andere accountmanagers.

We zijn op zoek naar iemand die een duidelijke visie en goede ideeën heeft bij de dienstverlening aan ondernemers en dit binnen het team c.q. de gemeente een stap verder kan brengen.

2. Accountmanagement voor de gebiedsontwikkeling Entree.
- Dit betreft het inventariseren welke bedrijvigheid in het gebied zit, wie er wil blijven en wie zich elders in de stad wil vestigen (met welke vestigingsvraag).

Competenties
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden;
- Gericht op samenwerken;
- Goed analyserend vermogen;
- Onderhandelingsvaardig;
- Doortastend en besluitvaardig;
- Met creatieve oplossingen kunnen komen;
- Kennisoverdracht, sparren en intervisie met teamgenoten

Eisen



  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie);

  • De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 10 oktober 2024.

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

  • Minimaal 1 jaar aantoonbaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als accountmanager op het vlak van bedrijventerreinen;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met het opzetten én onderhouden van ondernemerscollectieven, benoem duidelijk waar dit is opgedaan

  • Aantoonbare werkervaring met het vakgebied economische zaken, ten behoeve van de ontwikkelingen rondom bedrijventerreinen (licht dit toe door middel van minimaal 1 concreet voorbeeld in het cv);

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting bestuurskunde of economische geografie;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met accountmanagement economie;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met projectmanagement en stakeholdermanagement bij een gemeente benoem duidelijk waar dit is opgedaan.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.