Fulltime
Utrecht
Geplaatst 4 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG10, SDG11, SDG3

Startdatum

30-09-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

01-02-2025

Standplaats

Maarssen

Deadline

03-10-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Overheid, Zorg en Welzijn



Het aantal ouderen neemt toe. We staan voor een uitdagende opgave om de ouderen de passende zorg te geven die ze nodig hebben. Hiervoor stel je beleid op in samenwerking met de collega’s ‘in de praktijk’ en je adviseert de wethouder over de onderwerpen die spelen.

Je ontwikkelt beleid voor de Wmo-maatwerkvoorzieningen, ouderenzorg, mantelzorg, respijtzorg en wonen met zorg. Vanuit die hoedanigheid lever je een bijdrage aan de uitvoering van de Woonzorgvisie en aan verschillende onderdelen van het Gezond en Actief Leven Akkoord (GALA) zoals   een tegen eenzaamheid en het behoefteonderzoek mantelzorgondersteuning. Ook lever  je een bijdrage aan  de implementatie van ons Wmo-transformatieplan.

Je bent accounthouder voor onze samenwerkingspartners op de genoemde onderdelen. Denk aan zorgaanbieders, subsidiepartners en belangenbehartigers zoals de Seniorenraad. Als accounthouder ben je het eerste aanspreekpunt en stuur je op het behalen van de gewenste resultaten en samenwerking in de uitvoering. Daarvoor voer je regelmatig overleg met in- en externe partners binnen je beleidsterrein. Als een van de eerste taken ga je aan de slag met het beoordelen en afhandelen van de subsidieaanvragen voor 2025.

De Wmo-maatwerkvoorzieningen kopen we regionaal in. Je werkt dus ook nauw samen met beleidsadviseurs uit onze regiogemeenten. Ook participeer je in lokale én regionale ambtelijke overlegstructuren omtrent beleid en uitvoering.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een aantal kleinere subsidieaccounts in het sociaal domein. Denk hierbij aan, Zonnebloem, Graag gedaan en Alzheimer Nederland.

De lijnen zijn kort en je krijg veel verantwoordelijkheid.

Wat breng je mee

  • HBO of WO werk- en denkniveau.

  • Kennis en/of werkervaring in het sociaal domein, bijvoorbeeld door een opleiding of werkervaring.

  • Ervaring met vergelijkbare werkzaamheden binnen de (lokale) overheid is een pre.

  • Je kan goed samenwerken.

  • Je bent communicatief vaardig (zowel in woord als geschrift). Je kan goed schakelen in communicatie tussen de verschillende stakeholders (inwoners, politiek, directie, sociaal domein raad ed.).

  • Daarnaast heb je een proactieve en flexibele instelling.


Eisen



  • HBO of WO werk- en denkniveau.

  • Je bent communicatief vaardig (zowel in woord als geschrift). Je kan goed schakelen in communicatie tussen de verschillende stakeholders (inwoners, politiek, directie, sociaal domein raad ed.).

  • Je hebt een proactieve en flexibele instelling.

  • Je kan goed samenwerken.

  • Kennis en/of werkervaring in het sociaal domein, bijvoorbeeld door een opleiding of werkervaring.


Wensen



  • Ervaring met vergelijkbare werkzaamheden binnen de (lokale) overheid is een pre.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.