Fulltime
Friesland
Geplaatst 4 weken geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG1, SDG10, SDG8

Startdatum

01-11-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

01-03-2025

Standplaats

Heerenveen

Deadline

14-10-2024

Uurtarief

80 euro p/u

Sector

Overheid, Project- en Programmamanagement, Zorg en Welzijn



Je ondersteunt onze klanten binnen de Participatiewet naar sociale inclusie. 

Je kunt hierbij denken aan:

  • Begeleiden bij het vinden van vrijwilligerswerk

  • Begeleiding bij maatschappelijke activiteiten

  • Begeleiding op het gebied van taalondersteuning

  • Het begeleiden naar schuldhulpverlening en/of budgetbeheer

  • Ontwikkelen van een gezonde leefstijl


Verantwoordelijkheden

Als projectmedewerker Sociale Inclusie houd je je bezig met het beheer van een klantenbestand gericht op de aanpak “sociale inclusie van onze klanten”. Je taken bestaan uit:

  • Het voeren van gesprekken met onze klanten;

  • Afspraken maken en doelen stellen;

  • Onze klanten begeleiden, motiveren en ondersteunen in het behalen van de doelen;

  • (Integraal) Samenwerken met onze maatschappelijke organisaties en interne collega’s

  • Het voeren van administratieve taken, zoals het schrijven van een plan van aanpak en rapporteren van de voortgangsgesprekken. Jouw inzet wordt gebruikt voor de ESF-verantwoording.

  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking in de vak applicatie Suite4SociaalDomein en zaaksysteem Decos Join.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2024 tot 1 maart 2025 voor 28 tot 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen



  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2024 tot 1 maart 2025 voor 28 tot 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • Je bent sterk in het voeren van gesprekken met klanten en hebt hier aantoonbare ervaring in

  • Je beschikt over een coachende stijl van communicatie en je hebt hier aantoonbare ervaring mee

  • Je hebt een afgeronde Hbo-opleiding Sociaal juridische dienstverlening

  • Je hebt ervaring met (langduriger) begeleiden van klanten

  • Je hebt minimaal 3 jaar gemeentelijke ervaring binnen het sociaal domein en hebt gewerkt met de participatiewet

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.


Wensen



  • Je bent in staat om regie te voeren op een (integraal) plan

  • Je stimuleert en inspireert onze klanten om een stap te zetten in hun ontwikkeling en het verbeteren van hun situatie


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.