Managementassistent
Hogeschool Saxion- Detachering
Parttime
Overijssel
Geplaatst 4 weken geleden
Vacature kenmerken
Voor Saxion Hogeschool Enschede zijn wij op zoek naar een Managementassistent:
Saxion biedt toekomstgericht en flexibel onderwijs. Voorbereid op de vragen van morgen en afgestemd op ieders persoonlijke talenten en capaciteiten. Ze leren de studenten om met een brede blik naar maatschappelijke vraagstukken te kijken en hiervoor praktische oplossingen te bedenken. Ze stappen hierbij over grenzen van vakgebieden heen. Zij geloven dat doeners met denkkracht het verschil kunnen maken in de wereld van morgen en daarmee vormgeven aan de beroepen van de toekomst.
Je gaat als managementassistent aan de slag bij de academie Creatieve Technologie. Het betreft een gevarieerd takenpakket. Denk bijv. aan:
• Agendabeheer van de Directeur;
• Fungeren als spin in het web binnen het MT;
• Zorgdragen voor de administratieve en organisatorische processen in samenwerking met de academie;
• Plannen MT-bijeenkomsten en hieraan deelnemen als notulist;
• Bewaken van de P&C- cyclus en zorgdragen voor tijdig verstrekken van de benodigde informatie;
• Ondersteunen bij projecten en evenementen binnen de organisatie.
Jouw profiel
Je hebt een talent voor plannen en organiseren en beschikt over enige ervaring als managementassistent of in een vergelijkbare functie. Je werkt nauwkeurig, bent communicatief sterk en weet goed om te gaan met stressvolle situaties. Ook ben je kritisch en denk je graag mee. Daarnaast ben je vertrouwd met het werken in Microsoft Teams. Gastvrijheid staat bij jou voorop, en je krijgt energie van het oplossen van complexe vragen.
Deze opdracht is voor drie dagen in de week, waarvan dinsdag en donderdag vast staat.
Aanvullende informatie
Screening:
• Als de kandidaat mag starten bij de klant, dan zal er een pre-employmentscreening plaatsvinden. Wij sturen u op dat moment de daarvoor benodigde documenten toe. Uw kandidaat mag pas starten na afronding van de pre-employmentscreening.
• De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.
Beschikbaarheid:
• Bij het aanbieden van kandidaat gaan wij ervan uit dat u akkoord bent met de voorwaarden van deze specifieke klant. Bent u niet bekend met deze voorwaarden kunt u die opvragen bij de verantwoordelijke recruiter.
Eisen
- Beschikbaar voor drie dagen in de week, waarvan dinsdag en donderdag vast staan
- Beschikken over een geldig legitimatiebewijs (paspoort of identiteitskaart) bij intake en op de startdatum van het contract
- Communicatief sterk
- Energie krijgen van het oplossen van complexe vragen
- Enige ervaring als managementassistent of in een vergelijkbare functie
- Gastvrijheid staat voorop
- Goed omgaan met stressvolle situaties
- Kritisch en meedenken
- Nauwkeuringe werkwijze
- Postcode-woonplaats-geboortedatum
- Talent voor plannen en organiseren
- Vertrouwd met het werken in Microsoft Teams
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.