Parttime
Gelderland
Geplaatst 1 maand geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

01-10-2024

Aantal uur per week

28 uur p/w

Einddatum

01-05-2025

Standplaats

Ede

Deadline

05-10-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

ICT Informatievoorziening, Overheid



Gemeente Ede is op zoek naar tijdelijke inzet van een Functioneel Beheerder met ervaring in het beheer van Burgerzaken-applicaties, waaronder iBurgerzaken, Cipers, Qmatic en Gegevensmakelaar. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het operationeel beheer van deze systemen en het ondersteunen van gebruikers binnen de organisatie.

Verantwoordelijkheden

  • Functioneel beheer van de Burgerzaken-applicaties (iBurgerzaken, Cipers, Qmatic en Gegevensmakelaar).

  • Verantwoordelijk voor het correct functioneren en optimalisatie van de systemen.

  • Ondersteunen van eindgebruikers en het bieden van eerstelijns ondersteuning.

  • Doorvoeren van wijzigingen, configuraties en updates in samenwerking met leveranciers.

  • Signaleren van verbetermogelijkheden en bijdragen aan de optimalisatie van werkprocessen.

  • Begeleiden en ondersteunen van de huidige functioneel beheerder in zijn professionele ontwikkeling, met als doel het versterken van zijn zelfstandigheid en kennis.

  • Het definiëren, opstellen en implementeren van autorisatieprofielen.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 1 mei 2025 voor zo'n 8 tot 28 uur per week. Uren zijn bespreekbaar, minimaal 8 uur maximaal 28 uur. Meerdere kandidaten voor deze opdracht mogelijk. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.

Eisen



  • Aantoonbare ervaring met het coachen van medewerkers als functioneel beheerder Burgerszaken.

  • Minimaal 5 jaar ervaring in vergelijkbare functie met functioneel beheer van Burgerzaken-applicatie iBurgerzaken, Cipers, gegevensmakelaar en Qmatic.

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.


Wensen



  • aantoonbare ervaring met het beheer van burgerzakenapplicaties in een 100.000+ gemeente. (de schaal en de complexiteit van de processen in dergelijke gemeenten zijn vergelijkbaar met die van de gemeente Ede)

  • ervaring met functioneel beheer van Burgerzaken-applicatie iBurgerzaken, Cipers, Gegevensmakelaar en Qmatic.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.