Medewerker uitkeringsadministratie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen
Fulltime
Drenthe
Geplaatst 1 maand geleden
Vacature kenmerken
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl
Opdracht
Je berekent de hoogte van uitkeringen, die op grond van de Participatiewet of een aanverwante regeling zijn toegekend en zorgt dat deze klaar staan voor betaling. Daarnaast bied je ondersteuning bij de loonkostensubsidie.
In voorkomende gevallen zorg je er ook voor dat voorschotten op de uitkering worden betaald en naderhand worden verrekend met de uitkering; Je onderhoudt contacten met de inkomensconsulenten over de betaling van uitkeringen c.q. voorschotten en je bent bereid andere voorkomende werkzaamheden binnen de uitkeringsadministratie te verrichten.
Competenties
- Flexibel;
- Stressbestendig.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Is hybride werken mogelijk: ja (gezien de opdracht heeft werken op locatie de voorkeur)
Eisen
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring binnen een gemeente
- Minimaal afgeronde mbo opleiding op financieel-administratief gebied
Wensen
- Aantoonbare kennis van (her)beoordelingen, achterstanden en (her)berekeningen binnen de uitkeringsadministratie (vermeld hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV)
- Aantoonbare kennis van de Participatiewet
- Aantoonbare werkervaring met automatiseringssysteem CiVision
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.