Parttime
Overijssel
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG9

Startdatum

13-09-2024

Aantal uur per week

16 uur p/w

Einddatum

13-04-2027

Standplaats

Hasselt

Deadline

12-09-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid



De gemeente Zwartewaterland bestaat uit 3 kernen en een mooi buitengebied. Genemuiden staat bekend om zijn grootschalige tapijtindustrie van internationale allure. Hanzestad Hasselt kent een rijke en eeuwenoude historie. Zwartsluis heeft veel watersport en scheepsbouw en fungeert als toegangspoort naar Nationaal Park Weerribben-Wieden. Zwartewaterland is dus een bedrijvige én een groene gemeente, prachtig gelegen aan het Zwartewater. Belangrijk daarbij is het behoud van evenwicht tussen economie en ecologie. Kenmerkend is verder het respect van de mensen naar elkaar en de betrokkenheid van de gemeenschappen bij onze samenleving.

Bij de gemeente Zwartewaterland werken we met ongeveer 200 mensen. Het is overzichtelijk, persoonlijk en collegiaal. Samen creëren we de beste ondersteuning voor onze inwoners, door breed te denken op een kleinschalige manier en altijd met een passende oplossing. Daarvoor maken wij ons hard. Onze kernwaarden zijn: participatief, integer, integraal en kwaliteitsgericht.

Onze organisatie kent weinig hiërarchie en veel korte lijnen. Als medewerker van Zwartewaterland draag je grote verantwoordelijkheden. Je wordt uitgedaagd om buiten vakspecialistische kaders te denken. Daarbij hanteren we vanzelfsprekend moderne arbeidsvoorwaarden.

Vanuit ons kantoor in Hasselt, aan de rand van de binnenstad, ben je binnen 10 minuten op de A28. Prima bereikbaar vanaf bijvoorbeeld Zwolle, Meppel en Kampen.

Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor het op orde houden van de BAG-registratie zodat de gemeente blijft voldoen aan de gestelde wettelijke eisen van deze basisregistratie.

  • Je verwerkt BAG-gerelateerde mutaties vanuit verschillende bronnen en vakafdelingen, ontvangt terugmeldingen en onderzoekt deze.

  • Je speelt een belangrijke rol in de beoordeling van Wabo-aanvragen in het kader van de BAG en de BAG+ objectenregistratie.

  • Je bewaakt, in datastromen en werkprocessen, de samenhang van en het wettelijk verplicht gestelde gebruik van de basisregistraties in het algemeen en in het bijzonder de Basisregistratie Adressen en Gebouwen.

  • Je houdt rekening met wijzigende wet- en regelgeving en neemt dit mee in jouw adviezen. Daarbij werk je in verschillende applicaties waaronder I-objecten van Pink Roccade, Powerbrowser 2020 van Genetics, en Join van Decos.


Competenties
Structureel, Nauwkeurig, Analytisch

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Is hybride werken mogelijk:  in overleg

Eisen



  • Aantoonbaar afgeronde cursus op het gebied van BAG;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als BAG medewerker / medewerker gegevensbeheer bij een gemeente;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met BAG processen op het gebied van omgevingsvergunningen en bouwtoezicht;

  • Aantoonbare werkervaring met WOZ objectenregistratie en BGT;

  • Aantoonbare werkervaring met de applicatie iObjecten van PinkRoccade.

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als BAG medewerker / medewerker gegevensbeheer bij een gemeente;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.