Fulltime
Utrecht
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG9

Startdatum

14-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

14-04-2025

Standplaats

Utrecht

Deadline

18-09-2024

Uurtarief

90 euro p/u

Sector

Facilitaire dienstverlening, Inkoop, Overheid, Project- en Programmamanagement



Het Facilitair Serviceteam (FST) speelt een belangrijke rol in de kwaliteit en ontwikkeling van de locaties van Stadsbedrijven. Als projectleider ga je aan de slag met verschillende aanbestedingsprojecten en projecten voor gebouwen en terreinen. Je werkt binnen de afdeling Bedrijfsvoering, één van de zes afdelingen van Stadsbedrijven. Het dagelijkse werk van Stadsbedrijven is het visitekaartje van de gemeente. Denk bijvoorbeeld aan afvalinzameling, het beheer, onderhoud en schoonmaak van openbare ruimte, sportlocaties, zwembaden, parkeergarages, begraafplaatsen en welzijnsaccommodaties. Of aan de bereikbaarheid in de stad, bomen en grachten. Iedereen ziet ons werk!

Je taken zijn:
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor vastgoedprojecten die variëren in omvang en complexiteit. Het betreft onderhoudsprojecten en/of renovatieprojecten op het gebied van gebouwen en terreinen. Als projectleider ben je de verbindende en sturende kracht in het realiseren van projecten van schets naar oplevering en uiteindelijke overdracht naar de beheerorganisatie. Je schakelt tussen de stakeholders en je houdt het overzicht.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de projectleiding van een aantal aanbestedingen. Het gaat hierbij om aanbestedingen van o.a. laadpalen, accukasten, olie-, water- en slibafvoer en inspecties NEN3140 waarvan de voorbereiding deels al in gang is gezet. Als projectleider werk je nauw samen met de inkoper. Je bent verantwoordelijk voor het informeren en het krijgen van toestemming van de opdrachtgever, de planning, de inhoud van de aanbesteding en het uitvoeren van de taken door het verwervingsteam en de adviseurs. De inkoper adviseert en ondersteunt de projectleider en heeft de regie over het inkoopproces.

Voor de ontwikkeling van de afdeling FST zoeken we daarnaast ondersteuning bij het verbeteren en borgen van onze processen en dienstverlening. Dit alles is nodig om de afdeling door te laten groeien naar een professionele vastgoedbeheerafdeling.

Eisen



  • Dit criterium betreft een zogenaamde knock-out criterium. Dit betekent dat uw offerte enkel wordt beoordeeld wanneer de bovenstaande informatie volledig is ingevuld.
    Voor deze opdracht is het noodzakelijk om twee recente en relevante referenties aan te leveren. Hierbij gaat het om de volgende informatie:1. Naam organisatie:
    2. Naam contactpersoon:
    3. Afdeling en functie contactpersoon:
    4. Telefoonnummer contactpersoon:

    Met het indienen van de referenties geeft u akkoord aan de Gemeente Utrecht om contact op te nemen met de referenten.

  • Is de kandidaat de afgelopen 2 jaar in loondienst geweest bij de Gemeente Utrecht voor dezelfde/vergelijkbare werkzaamheden?

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau

  • Je hebt de opdracht gelezen en je gaat akkoord met de inhoud van het profiel en deze inhuuruitvraag.


Wensen



  • Geef een concreet voorbeeld van een multidisciplinair project waar jij projectleider voor was. Licht hierin toe wat voor de complexiteit zorgde in dit project en hoe jij het verschil hebt kunnen maken.

  • Je hanteert een duidelijke projectbeheersingsmethodiek, zoals Prince2 of vergelijkbaar

  • Je hebt aantoonbare en (minimaal 3 jaar) werkervaring als projectleider in een vastgoed/facilitaire omgeving, op het gebied van beheer en onderhoud- Minder dan 3 jaar
    - 3 tot 5 jaar
    - 5 jaar of meer

  • Je hebt werkervaring als projectleider op het gebied van (Europese) aanbestedingen, geef aan hoeveel aanbestedingen je minimaal hebt voltooid- Minder dan 2 aanbestedingen
    - 2 tot 3 aanbestedingen
    - 3 tot 5 aanbestedingen
    - 5 aanbestedingen of meer

  • Kun je starten op 14 oktober (of uiterlijk in deze week)?

  • Schrijf een motivatie t.b.v. deze opdracht, ga in op het gestelde profiel. (max 1/2 a4). Graag ontvangen wij een door de kandidaat zelf geschreven motivatie.

  • Voeg hier je CV toe.
    Je CV is max 3 pagina's enkelzijdig en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver.Het CV dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit.
    Daarnaast vermeldt het CV huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten.

    .Je CV is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat.

  • Wat is je telefoonnummer en e-mailadres?Het is mogelijk meerdere contactgegevens op te geven, bij voorkeur ontvangen we de contactgegevens van de aanbieder die de offerte heeft ingediend. We hebben deze gegevens nodig voor het eventuele inplannen van een kennismakingsgesprek en administratieve afhandeling.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.