Fulltime
Utrecht
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG1, SDG10, SDG3

Startdatum

19-09-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

19-11-2024

Standplaats

IJsselstein

Deadline

18-09-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Overheid, Zorg en Welzijn



De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.

Opdracht
-     Je bent het eerste aanspraakpunt voor de hulpvraag van het gezin;
-     Je hebt een geïnteresseerde houding naar het gezin en je bent empathisch en betrokken;
-     Je gaat aan de slag met complexe problematiek;
-     Je stelt de juiste vragen en doe je onderzoek naar de situatie;
-     Je gaat actief aan de slag met versterken van de eigen kracht van ouders en jeugdigen;
-     Je bent regievoerder in de casuïstiek en sta je in verbinding met derden, zoals zorgaanbieders;
-     Je rapporteert over al je bevindingen en schrijft onderzoeks- en gezinsplannen.

Competenties

  • Je beschikt over uitstekende mondelinge communicatievaardigheden;

  • Goed kunnen registreren en te rapporteren;

  • Je hebt expertise op het gebied van onveiligheid en samenwerking Save/VT;

  • Je bent in staat om regie te kunnen voeren, maar ook te begeleiden en opvoedondersteuning te kunnen bieden.


Benodigd aantal professionals
5.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Eisen



  • Een afgeronde opleiding social work of pedagogiek op minimaal hbo niveau;

  • In bezit van SKJ registratie (vermeld deze duidelijk in het cv);

  • Minimaal 1 jaar gemeentelijk werkervaring op het gebied van Jeugd en gezin;

  • Werkervaring als jeugdconsulent / jeugdzorgwerker bij gemeentelijke instantie;

  • ‘Bring your own device’ is van toe passing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.


Wensen



  • Aantoonbare ervaring met registreren en rapporteren binnen een gemeente (ten behoeven van het opstellen van onderzoeks- en gezinsplannen);

  • Aantoonbare werkervaring met de sociale kaart van Ijsselstein;

  • Aantoonbare werkervaring met het ingekochte aanbod van zorgaanbieders in de gemeente Ijsselstein;

  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van de regie, het begeleiden en bieden van opvoedondersteuning.

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Aeolus en Suite;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.