P&O-adviseur
Fryske Utfieringstsjinst Miljeu en Omjouwing (FUMO)
Fulltime
Friesland
Geplaatst 2 maanden geleden
Vacature kenmerken
De FUMO (Fryske Utfieringstsjinst Miljeu en Omjouwing) is de omgevingsdienst van Fryslân. Vanuit het kantoor in Grou werken 185 enthousiaste professionals dagelijks met ambitie en bevlogenheid voor onze deelnemers: de 18 Friese gemeenten, de provincie Fryslân en Wetterskip Fryslân. Wij leveren een bijdrage aan een veilige en schone leefomgeving in Fryslân. We beschermen en bewaken onze leefomgeving voor de huidige en toekomstige generaties. Daarbij zoeken we continu naar de balans tussen milieu en economie. De FUMO verzorgt de uitvoering van vergunningverlening, toezicht en handhavingstaken op het gebied van milieu, natuur en ruimtelijke ordening. Daarnaast verleent de FUMO specialistisch advies op het gebied van licht, geluid, trillingen, lucht, geur, bodem, energie, externe veiligheid en juridische zaken.
De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit de disciplines P&O, Finance & Control, I&A en Archief, Facilitaire Zaken, Secretariaat & Frontoffice, Communicatie en Beleidsondersteuning & Advies. Samen ondersteunen en faciliteren zij het management en de afdelingen binnen de FUMO.
Voor de tijdelijke versterking van het cluster P&O, zijn we op zoek naar een nieuwe collega.
Verantwoordelijkheden
I.v.m. ziekte vervang je de bestaande P&O-adviseur Als P&O-adviseur ben je toegewezen aan de afdeling Toezicht & Handhaving. Deze afdeling bestaat uit ongeveer 90 fte waarvan 4 leidinggevenden. Jouw rol is om de leidinggevenden te adviseren op het gebied van personeel & organisatie. Ook dien je als vraagbaak voor de voorkomende vragen van medewerkers. Daarnaast draai je mee met projecten en andere voorkomende werkzaamheden die op de P&O-afdeling langskomen.
Het P&O-team bestaat inclusief jou uit drie P&O-adviseurs en één P&O-medewerker.
Thuiswerken is mogelijk, maximaal 1 dag per week (afhankelijk van totale arbeidsduur).
- Het pro-actief adviseren van de leidinggevenden op de afdeling "Toezicht & Handhaving" op verschillende HR-thema's.
- Je werkt samen met het P&O-team mee aan de overkoepelende werkzaamheden en thema's op de P&O-afdeling
- Het aanjagen van de lopende HR-projecten en initiatieven.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober (of eerder) tot en met eind februari 205 voor 28-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
- Afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van human resource management, sociale wetenschappen, bedrijfskunde of organisatieontwikkeling
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober (of eerder) tot en met eind februari 205 voor 28-32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden en in staat om complexere vraagstukken in heldere en begrijpelijke taal op te schrijven.
- Het kunnen overleggen van een recente VOG
- Minimaal 5 jaren ervaring in een relevante werkomgeving als P&O-adviseur
- Relevante kennis- en ervaring met diverse HR-werkterreinen en bijbehorende wet- en regelgeving
- U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Wensen
- Afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van human resource management, sociale wetenschappen, bedrijfskunde of organisatieontwikkeling
- Relevante werkervaring als P&O-adviseur binnen cao Gemeenten of SGO.
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.