Procescoördinator sociaal domein
Gemeenschappelijke Regeling De Bevelanden
Parttime
Zeeland
Geplaatst 2 maanden geleden
Vacature kenmerken
Als procescoördinator Sociaal Domein werk je in het veelzijdige en dynamische team Sociaal Domein binnen de gemeente Goes.
Jij doet
Je begint de dag met een afstemmingsoverleg met je collega procescoördinator.
Direct daarna volgt het GGT-overleg. Tussendoor belt een professional van een zorgaanbieder om te sparren over een casus.
Hieruit maak je de beslissing om over te gaan op de Jeugdbeschermingstafel en zet jij de benodigde stappen om dit te plannen.
Begin van de middag staat een triageoverleg gepland met het Zorg- en Veiligheidshuis.
Na dit overleg krijg je een bericht over een dreigende woningontruiming.
Je zet diezelfde dag nog acties uit omdat er minderjarige kinderen in het spel zijn. Tussendoor houd je je bezig met het lezen en uitwerken van stukken.
Meer concreet werkzaamheden?
Jij houdt je 24 uur per week bezig met:
toewijzen van benodigde en passende zorg;
het maken van beslissingen waar de uitvoerend werkers niet uitkomen;
voeren van procesregie op complexe casuïstiek, op casusoverstijgende processen op het gebied van jeugd- en volwassenzorg en op samenwerking met partners;
het initiëren, organiseren en structureren van diverse overleggen
het bewaken van de kwaliteit van de ingezette zorg.
Team:
3 andere procescoördinatoren en de werkdagen goed met elkaar afstemmen dit inverband met vervanging. Dit heeft ook betrekking op hybride werken.
Competenties
- Communicatief sterk;
- samenwerken;
- Flexibel, spin in het web.
Eisen
- HBO werk en denkniveau;
- Gemeente ervaring op Sociaal Domein;
- kennis/ervaring volwassen problematiek;
- SKJ
Syseemkennis
- pre: mens centraal
Eisen
- Gemeente ervaring op Sociaal Domein
- HBO werk en denkniveau
- SKJ
- kennis/ervaring volwassen problematiek
Wensen
- pre: mens centraal
Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!
Ons team
Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.
Niek Ros
Accountmanager
+31 6 57 48 86 15
Sofie van Rooijen
Recruiter
+31 6 13 97 02 98
Eelco Grunenberg
Accountmanager
+31 6 43 49 90 88
Hoe werkt het?
1. Keuze Opdracht
Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.
2. Voorbereiding
Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.
3. Gesprek
Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.
4. Uitslag
Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.