Fulltime
Zuid-Holland
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG12, SDG13

Startdatum

13-09-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

13-03-2025

Standplaats

Leiden

Deadline

12-09-2024

Uurtarief

70 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid



Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Organisatieonderdeel: Serviceburo/frontoffice
Het Serviceburo faciliteert het management en de medewerkers van de ODWH met een breed aanbod aan ondersteunende en facilitaire diensten en producten. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening. Een concreet project is het samenbrengen van een aantal klantgerichte taken als receptie/balie, centrale telefonie, klachtentelefoon, duurzaamheidstelefoon en bodeminformatiepunt in één cluster, het frontoffice. Voor dit cluster zoeken we een tijdelijke nieuwe collega.

Opdracht
Als medewerker frontoffice ben je samen met je collega’s het gezicht van onze organisatie en het eerste aanspreekpunt voor onze interne en externe relaties. Met jouw kennis en expertise van de moderne ontwikkelingen op het terrein van klantcontact lever je een actieve bijdrage aan de dagelijkse werkzaamheden én aan het vormgeven van onze nieuwe frontoffice.

Competenties
We zoeken een kandidaat met goede communicatieve vaardigheden, die klantvriendelijk is, makkelijk kan schakelen en prioriteiten weet te stellen. Je hebt uitstekende luistervaardigheden, bent geduldig en beschikt over empathisch vermogen. Je houdt ervan om van een probleem een uitdaging te maken. Daarbij ga je oplossingsgericht te werk, zelfstandig waar mogelijk en in samenwerking waar nodig.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De frontoffice is van maandag tot en met vrijdag geopend. De werktijden van de opdracht worden in overleg bepaald .

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland in week 38. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar in een klantcontactomgeving;

  • Minimaal een afgeronde opleiding op mbo4 niveau;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met een bodeminformatiepunt of bodemloket.

  • Aantoonbare werkervaring met het inrichten van klantcontactprocessen;

  • Een niet langer dan 10 jaar geleden afgeronde opleiding op het terrein van klantcontacten, blijkend uit een diploma, certificaat of getuigschrift;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een klantcontactomgeving bij een grote of middelgrote publieke organisatie, (zoals frontoffice, klantcontactcentrum, informatieloket of callcenter;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.