Parttime
Utrecht
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

23-09-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

31-03-2025

Standplaats

Leusden

Deadline

17-09-2024

Uurtarief

80 euro p/u

Sector

Juridisch, Overheid



  • In het coalitieakkoord is opgenomen dat de huisvesting voor arbeidsmigranten goed geregeld moet zijn. Hier is een plan van aanpak voor geschreven. Je bent (mede) verantwoordelijk voor het uitvoeren van het plan. Je neemt de lead over dit project. Je bent aanspreekpunt voor de toezichthouder/handhavers en zorgt voor dat eventuele vervolgacties worden ingezet.

  • Het verzorgen van bestuursdwang- en dwangsomprocedures door het maken van vooraankondigingen, het opstellen van commentaar op de zienswijze van burgers, het opstellen van een definitieve last onder dwangsom of last onder bestuursdwang.

  • Je ondersteunt de jurist grondzaken op het gebied van privaatrecht, bijvoorbeeld het opstellen van overeenkomsten en brieven.

  • Juridisch advies bij omgevingsvergunningen


Waar kom je te werken?
Binnen het team omgevingsontwikkeling.

Wat vragen we?

  • ‘Zelfstandig’, ‘flexibel’ en ‘klantgericht’ zijn begrippen die jou het beste omschrijven;

  • Je mondelinge en schriftelijke vaardigheid is uitstekend, net als je luistervaardigheid;

  • Je hebt een afgeronde Hbo opleiding op het gebied van rechten.

  • Ervaring binnen een gemeente is zeer wenselijks, ervaring op het gebied van bouwvergunningen is een extra pré

  • Je bent digitaal vaardig, ervaring met een zaaksysteem is een pré.

  • Je bent flexibel inzetbaar.

  • Je bent bereid ook juridisch administratieve taken op te pakken.


Wie zijn wij?
De gemeente Bunschoten is prachtig gelegen in het midden van het land. Een gemeente met ambitie en een frisse kijk op de toekomst. Zowel het bestuur als de medewerkers van de gemeente Bunschoten werken eraan om het wonen en verblijven in Bunschoten prettig te laten zijn èn blijven.

In onze organisatie krijg je veel vrijheid en zelfstandigheid, zijn er korte lijnen met collega’s en is er een grote mate van vertrouwen in elkaar. Daarvoor vragen wij van onze medewerkers een dosis verantwoordelijkheid, ontwikkelvermogen en lef.

Eisen



  • Je bent bereid ook juridisch administratieve taken op te pakken.

  • Je bent flexibel inzetbaar.

  • Je hebt een afgeronde Hbo opleiding op het gebied van rechten.

  • Je mondelinge en schriftelijke vaardigheid is uitstekend, net als je luistervaardigheid.

  • ‘Zelfstandig’, ‘flexibel’ en ‘klantgericht’ zijn begrippen die jou het beste omschrijven.


Wensen



  • Ervaring binnen een gemeente is zeer wenselijk.

  • Ervaring op het gebied van bouwvergunningen is een extra pré.

  • Je bent digitaal vaardig, ervaring met een zaaksysteem is een pré.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.