Fulltime
Friesland
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG12, SDG16, SDG9

Startdatum

01-10-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

31-12-2024

Standplaats

Wolvega

Deadline

14-09-2024

Uurtarief

120 euro p/u

Sector

Inkoop, Overheid



Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het team Inkoop binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een inkoopadviseur

Je functie

Je levert een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling en verdere professionalisering van team Inkoop. Dit doe je onder andere door, naast inkoopadvies en aanbesteden in de domeinen ICT en Facilitaire Zaken, ook proactief invulling te geven aan accountmanagement. Multidisciplinaire aanbestedingsteams begeleidt je van de initiatiefase tot aan de implementatie van het contract. Je bent een ambassadeur van team inkoop. Dit houdt in dat je met enthousiasme Inkoop op de kaart zet bij de diverse collega's en stakeholders.

JIJ hebt passie voor het vak en je voelt je betrokken bij de maatschappelijke doelstellingen van de OWO-gemeenten. Je bet klantgericht zonder de te bereiken doelen en resultaten uit het oog te verliezen. Zonder moeite schakel je tussen de verschillende lagen van de organisatie en in de samenwerking met de betrokken samenwerkingspartners.

Verantwoordelijkheden

Wat verwachten we van jou

Je hebt/bent:

  • minimaal een afgeronde HBO opleiding met een opleiding op inkoopgebied (bijvoorbeeld Nevi of vergelijkbaar;

  • minimaal twee jaar ervaring binnen een overheidsorganisatie. Kennis en ervaring met aanbesteden binnen de domeinen ICT en Facilitaire Zaken;

  • aantoonbare ervaring van diverse aanbestedingsvormen gericht op duurzaam opdrachtgeverschap;

  • klantgericht, maar ook een stevige gesprekspartner die hard is op de inhoud en zacht op de relatie;

  • gevoel voor politieke omgevingen en het speelveld binnen de samenwerking van meerdere gemeenten.


Eisen



  • Aantoonbare ervaring van diverse aanbestedingsvormen gericht op duurzaam opdrachtgeverschap.

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober tot en met 31 december voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding met een opleiding op inkoopgebied (bijvoorbeeld Nevi of vergelijkbaar)
    Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.

  • Minimaal twee jaar ervaring van inkopen en aanbesteden binnen een overheidsorganisatie. Kennis van en ervaring met aanbesteden in het domein ICT en Facilitaire zaken.

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.


Wensen



  • Externe beschikt over 2 jaar recente werkervaring op het gebied van inkopen en aanbesteden bij een overheidsorganisatie. Kennis van en ervaring met aanbesteden in de domeinen ICT en Facilitaire Zaken.

  • Externe heeft 2 jaar aantoonbare ervaring van diverse aanbestedingsvormen gericht op duurzaam opdrachtgeverschap.

  • Externe heeft aantoonbaar een opleiding op het gebied van inkoop.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.