Fulltime
Groningen
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG10, SDG16

Startdatum

01-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

01-10-2025

Standplaats

Sellingen

Deadline

17-09-2024

Uurtarief

65 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid



De BRP-Straat Westerwolde heeft als belangrijkste taak het registreren van personen die voor een eerste inschrijving in de BRP in aanmerking komen. De BRP-Straat werkt onder andere nauw samen met de IND, COA en de AVIM. Naast de samenwerking met de ketenpartners op het aanmeldcentrum heb je ook veel contact met de andere BRP-straten.
Het BRP-proces is een continu doorlopend proces. De BRP-Straat Westerwolde is zeven dagen per week in bedrijf en hierdoor is het team zowel doordeweeks als in het weekend inzetbaar.
De hoofdtaken bestaan uit:

  • het voorbereiden van dossiers op het gebied van eerste inschrijving in de BRP;

  • het controleren van dossiers op het gebied van eerste inschrijving in de BRP;

  • het voeren van intakegesprekken met asielzoekers;

  • het toepassen van het juiste IPR recht en nationaliteitswetgeving;


Kandidaatomschrijving



  • een op de functie gerichte opleiding op minimaal MBO niveau (bijvoorbeeld BOBZ / BABZ/ NLQF-niveau 4);

  • vakinhoudelijke kennis op het gebied van:

    • Basisregistratie Personen;

    • Internationaal Personen- en Familierecht en

    • Nationaliteitwetgeving;



  • recente en aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie;

  • je bent in het bezit van goede communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je kunt zowel mondeling als schriftelijk duidelijk je standpunten op je beslissingen toelichten en argumenten overbrengen aan burgers.


En daarnaast zijn dit jouw competenties:

  • klantgerichtheid

  • communicatief vaardig

  • integriteit

  • nauwkeurigheid

  • team player

  • conflicthantering

  • stressbestendig


Eisen



  • WerkervaringJe hebt aantoonbare werkervaring (op CV) op de BRP-straat


Wensen



  • InterviewBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
    Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    We toetsen op werkervaring, kennis en de gewenste competenties.

  • Pakketkennis
    Je beschikt over kennis m.b.t. Key2Burgerzaken en vestigingsmodule

  • Werkervaring
    Je hebt aantoonbaar meerjarige werkervaring op de BRP-straat. hoe meer hoe beter.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.