Parttime
Overijssel
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG17, SDG3, SDG9

Startdatum

19-09-2024

Aantal uur per week

16 uur p/w

Einddatum

31-12-2024

Standplaats

Enschede

Deadline

15-09-2024

Uurtarief

115 euro p/u

Sector

Overheid, Project- en Programmamanagement, Zorg en Welzijn



De juiste zorg bieden aan jeugdigen en gezinnen; op het juiste moment en op de juiste plek. Wil jij hiervoor net een stap extra zetten? Ben jij een kei in het structureren en aansturen van projecten in de jeugdhulp? 

Ontwikkeling indicatoren
Als projectleider ga jij je richten op het verder uitwerken van de indicatoren om te kunnen sturen in het zorglandschap van de 14 Twentse gemeenten. Vanuit de nieuwe overeenkomsten die per 1 januari 2025 in werking treden zijn indicatoren opgesteld om het zorglandschap te monitoren en te kunnen sturen. Samen met gemeenten, het OZJT en aanbieders moeten de indicatoren nader worden uitgewerkt en worden geïmplementeerd in de werkprocessen en ICT systemen.
Het doel hiervan is op structurele basis te kunnen monitoren en sturen op ontwikkelingen in het zorglandschap. Deze opdracht wordt samen met een projectgroep uitgevoerd waarbij je in nauwe samenhang werkt met een inhoudsdeskundige op dit gebied.

Wat ga jij doen
Jij leidt het project en bent verantwoordelijk voor het succesvol afronden hiervan. Hierbij geef je leiding aan de projectgroep, organiseert de benodigde bijeenkomsten met gemeenten en aanbieders en verzorgt het schrijven van de benodigde stukken.

Jouw kwaliteiten
Je bent pragmatisch, actiegericht en maakt de vertaalslag van de verschillende behoeften naar een werkbare uitvoering. Je hebt ervaring met contractmanagement in de omgeving van jeugdhulp.

Dit vragen we van jou

  • Je hebt een relevante, afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau.

  • Je hebt ervaring in het aansturen van projecten en het uitvoeren van opgaven tussen jeugdhulp, gemeenten en aanbieders.

  • Je bent in staat behoeften te vertalen naar concrete uitvoering.

  • Je snapt dat het belangrijk is positieve relaties op te bouwen met aanbieders en gemeenten.

  • Probleemoplossend vermogen, je kunt knelpunten benoemen en komt met effectieve oplossingen. Je kunt inspelen op onverwachte gebeurtenissen in het project en op invloeden van buiten het project.

  • Je straalt vertrouwen uit, bent aanspreekpunt, vraagbaak en aanjager en kunt op verschillende niveaus schakelen (strategisch, tactisch, uitvoerend).

  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden en samenwerken vind je belangrijk. Hierbij sta je open voor inzichten van anderen, maar je durft ook knopen door te hakken.


Wie zijn wij 
SamenTwente is de overkoepelende organisatie van 3 professionele uitvoeringsorganisaties: de Gemeentelijke Gezondheidsdienst Twente (GGD Twente), Veilig Thuis Twente (VTT) en de Organisatie voor Zorg en Jeugdhulp in Twente (OZJT).
OZJT is de samenwerking tussen de 14 Twentse gemeenten op het gebied van jeugdhulp en Wmo-zorg. Gezamenlijk hebben we een Regiovisie Jeugdhulp opgesteld. Voor de uitvoering hiervan is de Samenwerkingsagenda opgesteld. Deze bestaat uit 5 actielijnen, te weten: Wonen en zorg in combinatie met Geïntegreerde ambulante zorg, Onderwijs en zorg, Samenwerken met de sociale basis, Toekomstscenario.

Eisen



  • De kandidaat heeft een opleiding op WO niveau, aangevuld met trainingen/cursussen op het gebied van inkoop en contractmanagement.

  • De kanidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring (projecten, inkoop en/of contractmanagement) bij lokale overheidsinstanties zoals provincie, gemeentes en samenwerkingsverbanden.


Wensen



  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.- Projectmanagement
    - Probleemoplossend vermogen
    - Communicatieve vaardigheden
    - Besluitvaardigheid
    - Bestuurlijke sensitiviteit

  • De kandidaat heeft kennis van Negometrix. Dit moet duidelijk blijken uit het cv.

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring (projecten, inkoop en/of contractmanagement) bij lokale overheidsinstanties zoals provincie, gemeentes en samenwerkingsverbanden.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.