Parttime
Noord-Holland
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

01-10-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

31-12-2024

Standplaats

Den Helder

Deadline

19-09-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Juridisch, Overheid



Gemeente den Helder heeft ambitieuze plannen om de stad nog aantrekkelijker te maken. Als vergunningverlener omgevingswet heb je een belangrijke rol bij deze plannen. Je bent verantwoordelijk voor de toetsing en de complete afhandeling van aanvragen met daarbij behorende randzaken.

Je toetst niet alleen aan wet- en regelgeving, maar je voert de volledige regie op het gebied van de Wabo aanvragen. Vanaf de start van het in behandeling nemen van een aanvraag ben je in staat om advies te raadplegen van collega’s van verschillende teams, de Gemeentelijke Adviescommissie Omgevingskwaliteit, de Omgevingsdienst, Hoogheemraadschap en andere externe partijen om een weloverwogen besluit te maken.

Verder:
• Ben je het aanspreekpunt voor aanvragers, collega’s en externe partijen;
• Wijs je vergunningen toe als dat kan, maar wijs je aanvragen ook af wanneer plannen niet binnen de wet- en regelgeving passen;
• Adviseer je over de te volgen procedure, over de kritieke punten met betrekking tot het initiatief en of er andere vergunningen en ontheffingen nodig zijn;
• Voer je regie op de werkvoorraad;
• Stuur je op het werkproces en bewaak je de termijnen.

Kandidaatomschrijving

HBO werk- en denkniveau
Minimaal een afgeronde MBO bachelor opleiding in een bouwkundige richting
Afgeronde HBO opleiding in een bouwkundige richting is een pré

In het bezit van de opleiding ABW 1

Ruime ervaring als Wabo casemanager
De kandidaat is per 1 oktober beschikbaar
Bestuurlijk sensitief
Flexibel ingesteld
Secuur en accuraat

Toelichting op rooster


Hybride werken is in goed overleg mogelijk

Eisen



  • ABW 1De kandidaat is in het bezit van de opleiding ABW 1

  • BeschikbaarheidDe kandidaat is uiterlijk per 1 oktober beschikbaar voor het gevraagde aantal uur.

  • OpleidingDe kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde mbo niveau opleiding in een bouwkundige richting

  • WerkervaringDe kandidaat beschikt over minimaal drie jaar werkervaring als Wabo casemanager bij een gemeente/omgevingsdienst


Wensen



  • Ervaring
    De kandidaat heeft ervaring met het begeleiden en opleiden van junioren/collega's. Geef dit duidelijk in het C.V. aan.

  • Interview

  • Opleiding 2
    De kandidaat heeft een afgeronde hbo bachelor opleiding in een bouwkundige richting.

  • Systeemkennis
    De kandidaat heeft kennis van en ervaring met het systeem Powerbrowser

  • Werkervaring
    De kandidaat heeft minimaal vijf jaar ervaring als Wabo casemanager/bouwplantoetser bij een gemeente/omgevingsdienst


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.