Fulltime
Utrecht
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG5, SDG8, SDG9

Startdatum

03-09-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

03-03-2025

Standplaats

Utrecht

Deadline

02-09-2024

Uurtarief

Geen max uurtarief

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid



Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Door interne ontwikkelingen heeft onze directiesecretaresse meer handjes nodig!! Zij kan je hulp goed gebruiken bij het uitvoeren van de dagelijkse en extra taken. Je primaire verantwoordelijkheid is het bieden van excellente secretariële ondersteuning samen met de directiesecretaresse aan de algemeen directeur/provinciesecretaris. Samen  ontzorgt je de directeur zodat zij zich optimaal op haar taken kan richten. Je bent in staat om flexibel in te spelen op de situatie als de omstandigheden daarom vragen en je hebt geen 9-tot-5-mentaliteit. Je bent een aanpakker, toekomstgericht, digitaal vaardig en krijgt zaken voor elkaar. Je werkt samen met de directiesecretaresse in een klein team rond de directeur ook nauw samen met de directieadviseur.

Je bent verantwoordelijk voor o.a. de volgende werkzaamheden:

  • Verwerken van de dagelijkse post/mail en de juiste behandeling/afhandeling van telefoongesprekken;

  • Het maken van complexe afspraken en zorgdragen voor een adequate agendaplanning;

  • Aanspreekpunt voor mensen van binnen en buiten de organisatie;

  • Op verzoek verstrek je informatie en/of verwijs je door (je bent hierin kritisch en je kunt een goede inschatting maken van de wijze waarop een verzoek moet worden afgehandeld);

  • Je vraagt door en durft kritisch te zijn op de (vergader)verzoeken;

  • Zorgen dat de directeur tijdig over de juiste (vergader)stukken en informatie beschikt;

  • Bewaken van de voortgang van de dagelijkse actiepunten en het stellen van prioriteiten daarin;

  • Het zelfstandig uitvoeren van correspondentie en het kritisch controleren van de ter ondertekening aangeboden correspondentie. Je bewaakt de archivering van in- en externe post;

  • Het organiseren van ontvangsten, (afscheids)bijeenkomsten en (buitenlandse) reizen van de algemeen directeur en het directieteam.


Competenties

  • Proactieve en professionele werkhouding

  • Efficiënt/effectief werken

  • Flexibel/snel kunnen schakelen

  • Kunnen omgaan met wisselende werkdruk

  • Hoog probleemoplossend vermogen; wacht niet af

  • Accuraat

  • Prioriteiten weten te stellen


Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Eisen



  • Beschikbaar om te werken de woensdag en vrijdag;

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de secretariële richting;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse binnen een politiek/bestuurlijke omgeving in de afgelopen 5 jaar;

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Outlook, Word, Excel en MS teams;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring met het notuleren van vergaderingen.

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse binnen een politiek/bestuurlijke omgeving in de afgelopen 10 jaar;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.