Fulltime
Utrecht
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

16-09-2024

Aantal uur per week

32 uur p/w

Einddatum

31-12-2024

Standplaats

Leusden

Deadline

08-09-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Juridisch, Overheid



Wij zoeken een planoloog die zelfstandig heel gericht een aantal dossiers gaat oppakken voor een periode tot einde van het jaar met de optie op verlenging.

  • Beoordeling en begeleiden van aanvragen: Je beoordeelt initiatieven vanuit de samenleving, dit zijn met name bouwverzoeken en vragen over functiewijzigingen. Je begeleidt en coördineert procedures op basis van de omgevingswet, met als belangrijke beoordelingskaders onze omgevingsvisie, het omgevingsplan en ons participatiebeleid. Je speelt een actieve rol om samen met de initiatiefnemer een plan verder te brengen.



  • Ondersteuning en Advies: Als planoloog adviseer je het gemeentebestuur. Je hebt afstemming met de omgevingsdienst. Als zaakbehandelaar ondersteun en adviseer je initiatiefnemers, neem je deel aan de omgevingstafel en ben je een sparringpartner voor de collega’s binnen het team.


Vereisten:

  • Beschikbaar zo snel mogelijk, bij voorkeur voor 1 augustus;

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding, zoals planologie, (sociale) geografie, MCD, MRE, bestuurs- of RO-recht;

  • Minimaal 5 jaar op het vakgebied bij de (gemeentelijke) overheid of een adviesbureau;

  • Kennis van de relevante wet- en regelgeving op het gebied van ruimtelijke ordening, zoals de Wro/Bro, de Wabo en het Bor en het Bouwbesluit.


Hybride werken is mogelijk, gewenst is minimaal 2 dagen op kantoor

Competenties
-      Communicatief
-      Teamplayer
-      Zelfstandig
-      Analytisch 

Eisen



  • Analytisch

  • Beschikbaar zo snel mogelijk, bij voorkeur voor 1 augustus.

  • Communicatief

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding, zoals planologie, (sociale) geografie, MCD, MRE, bestuurs- of RO-recht.

  • Kennis van de relevante wet- en regelgeving op het gebied van ruimtelijke ordening, zoals de Wro/Bro, de Wabo en het Bor en het Bouwbesluit.

  • Minimaal 5 jaar op het vakgebied bij de (gemeentelijke) overheid of een adviesbureau.

  • Teamplayer

  • Zelfstandig


Wensen



  • Hybride werken is mogelijk, gewenst is minimaal 2 dagen op kantoor.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.