Parttime
Overijssel
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG12, SDG8, SDG9

Startdatum

01-10-2024

Aantal uur per week

4 uur p/w

Einddatum

30-09-2025

Standplaats

Hengelo

Deadline

14-09-2024

Uurtarief

80 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Overheid



De Ondernemingsraad (OR) van de Omgevingsdienst Achterhoek (ODA) is op zoek naar een ambtelijk secretaris. Dit ter vervanging van de huidige ambtelijk secretaris. Hierbij nodigen wij u uit om een offerte in te dienen.

Als ambtelijk ondersteuner ben jij de expert op het gebied van de WOR en ben je in staat om de OR en de bestuurder te wijzen instemming-/ adviesplichtige onderwerpen. Je houdt ons scherp zodat de medezeggenschap goed en prettig gepositioneerd wordt binnen de organisatie.

Verantwoordelijkheden

Onze OR kent 5 gekozen enthousiaste leden met een zittingsperiode van drie jaar. Zij dragen namens de ODA-medewerkers bij aan de verbinding tussen de koers van de ODA en de uiteindelijke taak uitvoering. Dit doen wij door balans te zoeken tussen het organisatiebelang en het belang van de werknemers. De OR komt gemiddeld twee keer in de maand bijeen en overlegt regelmatig met de WOR-bestuurder.

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot en met 30 september 2025 voor 4 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.

Eisen



  • Kennis van de WOR

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Werkervaring als ambtelijk ondersteuner van de OR bij een vergelijkbare organisatie


Wensen



  • Aantoonbaar administratief onderlegd

  • Aantoonbare kennis van de WOR

  • Ervaring als ambtelijk ondersteuner van de OR bij een vergelijkbare organisatie


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.