Fulltime
Friesland
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG17, SDG4, SDG8

Startdatum

01-10-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

01-10-2025

Standplaats

Harlingen

Deadline

16-09-2024

Uurtarief

65 euro p/u

Sector

Administratief Secretarieel, Beleid- en adviesdiensten, Overheid



Gemeente Harlingen is een ambitieuze gemeente die graag werkt met een tikkeltje eigenzinnigheid in zijn bol en waar de saamhorigheid voelbaar is tussen iedere afdeling. Je komt in een organisatie die druk bezig is zich verder te ontwikkelen en te professionaliseren.

Administratief medewerker ben je een echte verbinder en weet je van aanpakken. Het Gebiedsteam Harlingen bestaat uit drie teams: Stad, Beleid en Jeugd. Deze functie valt onder het Stadsteam. De administratief medewerker toont lef, neemt verantwoordelijkheid en is proactief. Kenmerkend voor het werken in Harlingen is dat er met veel gedrevenheid en plezier met elkaar, ketenpartners, de inwoners en vrijwilligers wordt samengewerkt. Vanuit een gezamenlijke verantwoordelijkheid ondersteunen we elkaar op zowel inhoudelijk als persoonlijk vlak.

Dit ben jij

Jij bent “Een spin in het web”, “Een duizendpoot” met gevoel voor humor, initiatiefrijk en hebt een flexibele, relativerende instelling. Je bent in staat prioriteiten te stellen en het overzicht te bewaren van alle taken en verantwoordelijkheden. Binnen een dynamische omgeving hou jij het hoofd koel en zoekt oplossingen voor onverwachte vragen en situaties. Ben je creatief in het zoeken naar passende oplossingen.                 

Als administratief medewerker ondersteun je de teams en de teamleiders door het uitvoeren van administratieve en organisatorische taken.

Op de eventuele opdracht zijn de Algemene Inkoop voorwaarden voor leveringen en diensten Gemeente Harlingen 2017 (KvK nummer 50945149) van toepassing. Deze zijn separaat bijgevoegd. Toepasselijkheid van uw (of door u gehanteerde) algemene (leverings) voorwaarden is uitgesloten.

Verantwoordelijkheden

Je voert je de volgende werkzaamheden uit:

•                      Je plant afspraken in voor medewerkers en teamleiders;

•                      Je draagt zorg voor de voorbereiding, verslaglegging en afhandeling van vergaderingen, zorg overleggen en overige bijeenkomsten;

•                      Je organiseert bijeenkomsten en activiteiten;

•                      Je verricht correspondentie- en tekstverwerkingswerkzaamheden;

•                      Je maakt maandelijkse overzichten van managementgegevens van verschillende activiteiten;

•                      Je regelt zaken op facilitaire gebied, regelt de personeelsadministratie;

•                      Je draagt zorg voor het beheer en bewerken van bestanden en systemen;

•                      Je verzamelt en verstrekt gegevens en overzichten uit administratieve systemen.

 

De gesprekken staan gepland op 27 september.

Eisen



  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 oktober 2024 tot 1 oktober 2025 voor 32 - 36. uur per week.

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau en een afgeronde administratieve opleiding.

  • Je hebt min. 3 jaar werkervaring ervaring als administratief secretarieel medewerker, bij voorkeur binnen het sociale domein;
    Je hebt ervaring met het Microsoft Office pakket en Key2Financiën;
    Je hebt globale kennis van de WMO, de Jeugdwet en Participatie;

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.


Wensen



  • MBO werk- en denkniveau en een afgeronde administratieve opleiding.

  • Minimaal 3 jaar werkervaring

  • Werkervaring ervaring als administratief secretarieel medewerker, bij voorkeur binnen het sociale domein;
    Je hebt ervaring met het Microsoft Office pakket en Key2Financiën;
    Je hebt globale kennis van de WMO, de Jeugdwet en Participatie.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.