Parttime
Utrecht
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG17

Startdatum

13-09-2024

Aantal uur per week

24 uur p/w

Einddatum

13-03-2025

Standplaats

Montfoort

Deadline

12-09-2024

Uurtarief

95 euro p/u

Sector

Juridisch, Overheid



“Gemeente Montfoort is een meer dan mooie gemeente in het Groene Hart van ons land. In totaal telt de gemeente zo’n 14.000 inwoners, die in en rondom de stad Montfoort en het dorp Linschoten wonen.

Gemeente Montfoort is ‘gewoon bijzonder en bijzonder gewoon’. We redeneren vanuit dienstverlening aan inwoners. We zetten in op samenwerking en zorgen dat uitvoering van werkzaamheden door derden goed gebeurt. De tijd dat werken bij een gemeente synoniem stond voor suf en saai is voorgoed voorbij. Jouw toekomstige collega’s zijn mensen met een visie. In onze organisatie ligt de verantwoordelijkheid bij de medewerkers en werken we op basis van drie kernwaarden: deskundig, betrokken en loyaal.

De algehele leiding van de organisatie is in handen van de directie. De directie bestaat uit de gemeentesecretaris/ algemeen directeur en een adjunct directeur. De dagelijkse leiding van de medewerkers in de diverse teams is in handen van teamcoördinatoren.“

Opdracht
We zoeken een coördinerende vergunningverlener van vergunningen op het gebied van de APV, evenementen en Alcoholwet. Jij bent verantwoordelijk voor de coördinatie en behandeling van deze aanvragen. Hierbij wordt nauw samengewerkt met in- en externe partijen (brandweer, politie, BOA's etc.). Toepassing van de Wet bibob kan ook een rol spelen.

Als 'spin in 't web' onderhoud jij het netwerk met de aanvragers en inwoners over de  evenementen (o.a. Carnavalsoptocht, jaarmarkt, tentfeesten en de Linschotenloop). Jij bent aanspreekpunt als het gaat om grotere evenementen, zoals het Sint Nicolaasfeest, de carnavalsoptocht en de Linschotenloop. Jij organiseert de evaluaties over deze evenementen met zowel in- als externe partijen en adviseert de burgemeester in het kader van de APV, evenementen en de Alcoholwet.

Competenties
Enthousiast, flexibel, klantgericht, doorzetter, gestructureerd, stressbestendig, verantwoordelijkheidsgevoel, communicatief vaardig, zelfstandig,

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1 professional

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 24 september 2024 tot 16.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 17 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Eisen



  • Aantoonbare werkervaring met het verlenen van vergunningen APV, Evenementen en Alcoholwet van uit een gemeentelijke organisatie;

  • Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau.

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;


Wensen



  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente tot 15.000 inwoners;

  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren van de burgemeester ten behoeven van APV, Evenementen en Alcoholwet;

  • Bereid om minimaal 2 dagen per week op locatie te werken;

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het verlenen van vergunningen APV, Evenementen en alcoholwet;


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.