Fulltime
Zuid-Holland
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG7, SDG9

Startdatum

11-11-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

10-11-2025

Standplaats

Katwijk

Deadline

04-09-2024

Uurtarief

100 euro p/u

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Overheid



In de functie van Assetmanager speel je een leidende rol in het verhogen van de efficiëntie, duurzaamheid en esthetiek van onze openbare verlichting, VRI en straatmeubilair. Hierbinnen ligt de focus op de technische installaties. Je werkt nauw samen met diverse collega's en belanghebbenden om onze gemeentelijke doelstellingen te realiseren.

Verantwoordelijkheden

  • Ontwikkelen en implementeren van beleidsrichtlijnen en strategieën voor het beheer, onderhoud en vernieuwing van openbare verlichting, VRI en straatmeubilair;

  • Analyseren van trends, gegevens en feedback van inwoners om de behoeften en prioriteiten van de gemeenschap te begrijpen en te vertalen naar beleidsinitiatieven;

  • Opstellen en beheren van meerjarenplannen en budgetten voor investeringen in openbare verlichting en straatmeubilair, rekening houdend met technologische ontwikkelingen en duurzaamheidsdoelstellingen;

  • Leiden van projecten voor de implementatie van nieuwe verlichtingstechnologieën, slimme systemen en innovatieve ontwerpen voor straatmeubilair;

  • Coördineren van samenwerkingen met andere beheerclusters en externe partners, zoals leveranciers, universiteiten en onderzoeksinstituten, om best practices te identificeren en toe te passen;

  • Adviseren van het gemeentebestuur en managementniveaus over beleidskwesties, investeringsbeslissingen en strategische richtingen op het gebied van openbare voorzieningen;

  • Vertegenwoordigen van de gemeente in regionale, nationale of internationale forums en netwerken gericht op stedelijke ontwikkeling, infrastructuur en duurzaamheid;

  • Sturen op meerjarig integraal planmatig beheer van de openbare ruimte;

  • Arrangeren van contracten en aanbestedingen.


De kandidaat is inzetbaar vanaf medio november 2024 tot en met medio november 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen



  • 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf medio november 2024 tot en met medio november 2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de start- en einddatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.


Wensen



  • Een afgeronde hbo opleiding in de richting civiele techniek of vergelijkbaar.

  • Kennis van openbare verlichtingstechnologieën, straatmeubilairontwerp, duurzaamheidsprincipes en overheidsbeleid (beschrijf dit in het cv).

  • Minimaal 3 jaar ervaring in de laatste 8 jaar relevante werkervaring als beheerder openbare
    verlichting, VRI en/of straatmeubilair binnen een gemeente.

  • Relevante cursussen, zoals NEN 3140, NEN 1010, passend binnen de gevraagde
    werkzaamheden.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.