Fulltime
Noord-Brabant
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG11, SDG16, SDG9

Startdatum

01-11-2024

Aantal uur per week

36 uur p/w

Einddatum

01-11-2025

Standplaats

Eindhoven

Deadline

18-09-2024

Uurtarief

99 euro p/u

Sector

Bouwkunde- en Civiele techniek, Juridisch, Overheid



Je vindt het een uitdaging om verschillende partijen met uiteenlopende belangen bij elkaar te brengen. Het doel? Een bijdrage leveren aan de realisatie van kwalitatieve goede bouwwerken. Je vormt een belangrijke schakel in het bouwproces. Creatief meedenken om oplossingen te vinden is je tweede natuur. In overleg met partijen kom je verder. Samen bedenken hoe het wél kan. Daarbij maak je gebruik van je bouwkundige en juridische kennis. 
Wat ga je doen?
Als vergunningverlener bouwen ben je verantwoordelijk voor het integraal behandelen van aanvragen om omgevingsvergunning op het gebied van bouwen en overige Wabo-activiteiten. Je toetst de aanvragen op volledigheid en aan bestemmingsplan, Bouwbesluit en bouwverordening e.d. Daarbij zoek je de samenwerking met andere vakdisciplines en specialisten op. Je zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling van de aanvragen. Je bent aanspreekpunt en begeleider voor junior medewerkers.
Je voert deze werkzaamheden zowel vanuit onze backoffice in Eindhoven als op locatie bij de klant uit. Daarnaast ben je in deze functie werkzaam voor verschillende overheidsorganen.

Kandidaatomschrijving


Beschikt over een relevante HBO-opleiding.
Is in het bezit van een diploma ABW-primair, een diploma ABW-voortgezet is een pré.
Heeft kennis van de relevante actuele wet- en regelgeving.
Heeft minimaal 6 jaar recente en relevante werkervaring.
Je hebt kennis van werken met Powerbrowser (pré).

Naast de benodigde technische bagage hechten wij grote waarde aan je advies- en communicatieve vaardigheden. Wij vinden het belangrijk dat je open staat voor wensen en behoeften van onze opdrachtgevers.
Daarnaast wordt van jou een efficiënte manier van werken verwacht. Aangezien de organisatie zich ontwikkelt tot een brede dienstverlener op het gebied van de kwaliteit van de leefomgeving verwachten wij een flexibele en brede inzetbaarheid van onze medewerkers.

Voorwaarden voor deelname:
1. Het tarief betreft een tarief inclusief eventuele parkeerkosten voor woon-werkverkeer en woon-werkkilometers
2. Opzegtermijn bedraag 1 maand.
3. Bij het factureren dient gebruik gemaakt te worden van een G-rekening.

Toelichting op rooster


32 tot 36 uur per week

Eisen



  • ervaringaantoonbare ervaring met het verstrekken van provinciale adviezen en vergunningen


Wensen



  • Diploma
    Kandidaat is in het bezit van diploma ABW primair

  • InterviewBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
    Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    a

  • Opleiding
    Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde opleiding op HBO niveau

  • Werkervaring
    Kandidaat heeft minimaal 6 jaar recente en relevante werkervaring. Moet blijken uit cv.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.