Parttime
Zuid-Holland
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature kenmerken

Categorie

SDG12, SDG17, SDG9

Startdatum

02-09-2024

Aantal uur per week

0 uur p/w

Einddatum

02-09-2024

Standplaats

Ridderkerk

Deadline

01-09-2024

Uurtarief

120 euro p/u

Sector

Beleid- en adviesdiensten, Inkoop, Overheid, Techniek



De afdeling Projecten en Uitvoering (PU) van waterschap Hollandse Delta (WSHD) richt zich op het voorbereiden en uitvoeren van projecten en programma's uit de Programmabegroting. Het voornaamste doel van de afdeling is bestuurlijk vastgestelde projecten en maatregelen binnen tijd, budget en kwaliteit en tegen maatschappelijk aanvaardbare kosten te realiseren. Om dit met de juiste kwaliteit te realiseren zet de afdeling in op de verdere ontwikkeling van de competenties van de vaste medewerkers en op het uitwerken van Portfoliomanagement dat de basis is voor het structureren en standaardiseren van de realisatie van de Programmabegroting. De afdeling PU wil verder aansluiten bij de ontwikkelingen in de markt, zoals duurzaamheid, innovatie en andere contractvormen.

Als (senior) contractadviseur maak je onderdeel uit van de projectteams die verantwoordelijk zijn voor het cluster waterketen. Deze werkzaamheden worden middels RAW bestekken (UAV) en UAV-GC contracten in de markt gezet. Je legt verantwoording af aan de contractmanager(s) en rapporteert maandelijks over de voortgang van de projecten. Daarnaast ben je ondersteunend aan de inkoopadviseur. De uitvraag heeft betrekking op de rol van senior contractadviseur voor de voorbereidings- en uitvoeringsfase. Het projectteam is opgebouwd conform het IPM model. WSHD werkt met projectmanagement methodiek PRINCE2.

In de voorbereidingsfase ben je in staat om de contractmanager te adviseren en te ondersteunen over de beheersbaarheid van het contract in het licht van de eisen die het contract aan de opdrachtnemer stelt. Je stelt op basis van de vigerende modelcontracten binnen WSHD, contractdocumenten op. Tevens geef je adviezen over aanpassing van contractteksten om zo de klantwens van de interne opdrachtgever te borgen. Dit in nauwe samenwerking met de technisch- en omgevingsadviseur. Je past jouw specifieke expertise van de marktbenadering, contractbeheersing en contracteren toe. Je borgt de kwaliteit van de verschillende contractdocumenten.
Je verzorgt de aankondigings-, aanbestedings- en gunningsprocedures. Verder ben je in staat om risico’s in te schatten en het proces tot een goed einde te brengen. Je kunt tijdig knelpunten onderkennen, beoordelen en afhandelen.

In de uitvoeringsfase ben je verantwoordelijk voor de aansturing van directievoerders en toezichthouders bij RAW contracten. Bij UAV-GC contracten ben je eerste aanspreekpunt van opdrachtnemers en stuur je op samenwerking.  Bij beide contracten zie je toe op de naleving van de contractuele verplichtingen en afwikkeling van eventuele afwijkingen op het contract.

Eisen



  • CV indienen
    Kandidaat of het bureau dient dient hier het cv te uploaden. Deze dient te zijn opgesteld in de Nederlandse taal. Het cv mag niet meer dan vijf pagina’s A4 bedragen in een goed leesbaar lettertype.

  • Eis kandidaat en/of adviesbureau
    Het is kandidaat en het adviesbureau waaraan hij/zij verbonden is niet toegestaan om deze functie  uit te voeren indien kandidaat en/of het adviesbureau anderzijds betrokken is bij de uitvoering van de beschreven opdracht.- Opdrachtnemer stemt in met voornoemde eis.
    - Opdrachtnemer stemt niet in met voornoemde eis.

  • Opdracht omschrijving
    Inschrijver heeft kennis genomen van de opdracht omschrijving zoals beschreven in hoofdstuk 1.

  • Prince 2
    Kandidaat is in het bezit van PRINCE2 certificering of behaalt de PRINCE2 certificering binnen een maand na opdracht.- Kandidaat is in het bezit van PRINCE2 certificering of behaalt de PRINCE2 certificering binnen een maand na aanvang van de opdracht.
    - Kandidaat is niet in het bezit van PRINCE2 certificering of behaalt de PRINCE2 certificering niet binnen een maand na aanvang van de opdracht.

  • Referenties
    Kandidaat of het bureau dient twee referenties  in te dienen. Door het toevoegen van deze referenties aan de inschrijving, heeft waterschap Hollandse Delta het recht om rechtstreeks contact op te nemen met uw referenten. Dit zal eventueel alleen worden gedaan bij kandidaten die worden uitgenodigd voor een gesprek.Vermeld in uw antwoord minimaal de volgende gegevens van de referent:

    bedrijfsnaam
    naam referent
    telefoon nummer referent

  • Rijbewijs B
    Kandidaat heeft een rijbewijs B.- Kandidaat heeft een rijbewijs B.
    - Kandidaat heeft geen rijbewijs B.

  • Veiligheidscertificaten
    Kandidaat is in het bezit van een VCA-VOL certificaat of behaalt dit binnen twee weken na aanvang van de opdracht.- Kandidaat is in het bezit van een VCA-VOL certificaat of behaalt dit binnen twee weken na aanvang van de opdracht.
    - Kandidaat is niet in het bezit van een VCA-VOL certificaat en behaalt dit niet binnen twee weken na aanvang van de opdracht.


Wensen



  • Ervaring kandidaat
    Kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke opdracht.De ervaring moet duidelijk terug te vinden zijn in het cv.

    Uw beantwoording moet geverifieerd kunnen worden bij de referenties.

    - Kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring.
    - Kandidaat heeft tussen de 3 en 5 jaar ervaring.
    - Kandidaat heeft minder dan 3 jaar ervaring.

  • Kostenloze overname
    In afwijking van artikel 25.1 AWVODI 2018 behoudt Opdrachtgever zich het recht voor om de ingehuurde kracht na 1040 gewerkte uren in dienst te nemen of met de ingehuurde kracht over indiensttreding te onderhandelen, zonder daarvoor enige financiële vergoeding aan Opdrachtnemer te zijn verschuldigd.- Opdrachtnemer gaat akkoord
    - Opdrachtnemer gaat niet akkoord

  • Motivatie
    Geef aan waarom u van mening bent dat uw kandidaat de geschikte persoon is voor deze opdracht bij waterschap Hollandse Delta.Verwijzing naar het cv levert geen score op.

  • Specifieke kennis
    Geef aan hoe de opdracht bij het waterschap wordt uitgevoerd op basis van de opgedane kennis en ervaring. Denk hierbij aan kennis van/ervaring met:Contractbeheersing, inkoop & aanbesteden, samenwerking met/advisering aan Contractmanager, werken in VISI en SharePoint;
    Inkoop- en contractmanagement, relevante wet- en regelgeving;
    Aansturing en de voorbereiding van dienstencontracten (uitgevoerd onder AWVODI, DNR of RVOI);
    Aansturing en de voorbereiding van contractstukken (UAV en UAV-GC) of gelijkwaardige contractvormen;
    Opstellen van UAV en UAV-gc contracten of gelijkwaardige contractvormen;
    Uitvoering van meerdere projecten gelijktijdig (UAV en UAV-GC) of gelijkwaardige contractvormen;
    Contractadviseur binnen een IPM projectteam;
    Opstellen van contract beheers- en toets plannen;
    Toets coördinatie bij UAV-GC contracten en ervaring met projectbewaking van financiën en planning (opstellen prestatieverklaringen);
    Ervaring met (Zuivering) technische installaties wordt als een pré beoordeeld.

    De specifieke kennis moet duidelijk terug te vinden zijn in het cv, maar een verwijzing naar het cv levert geen score op.

    Uw beantwoording moet geverifieerd kunnen worden bij de referenties.

  • Startdatum opdracht
    Kandidaat dient per 9 september 2024 beschikbaar te zijn voor de gevraagde uren. Geef hieronder aan per wanneer kandidaat beschikbaar is.- Kandidaat is per 29 september 2024 beschikbaar voor de gevraagde uren.
    - Kandidaat is per 13 oktober 2024 beschikbaar voor de gevraagde uren.
    - Kandidaat is niet per 13 oktober 2024 beschikbaar voor de gevraagde uren.

  • Werk- en denkniveau
    Kandidaat heeft minimaal hbo werk- en denkniveau.Het werk- en denkniveau is duidelijk terug te vinden in het cv en indien nodig zijn kopieën van diploma’s beschikbaar.

    - Kandidaat beschikt over het gevraagde werk- en denkniveau.
    - Kandidaat beschikt niet over het gevraagde werk- en denkniveau.

  • Werkhouding en communicatieve vaardigheden
    Geef een beschrijving waaruit blijkt dat de kandidaat in staat is om de opdracht zelfstandig uit te kunnen voeren. Ga hierbij specifiek in op de werkhouding en de communicatieve vaardigheden van de kandidaat.Verwijzing naar het cv levert geen score op.


Vul je gegevens hieronder in, dan nemen we binnen 2 uur contact met je op om samen te kijken of er een match is. Heb je nog vragen? Bel ons op 030-249 66 96 of stuur een e-mail naar info@sdginterim.nl We helpen je graag verder!

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Ons team

Ons team staat dagelijks voor je klaar ter ondersteuning.

Niek Ros

Accountmanager

+31 6 57 48 86 15

Sofie van Rooijen

Recruiter

+31 6 13 97 02 98

Eelco Grunenberg

Accountmanager

+31 6 43 49 90 88

Hoe werkt het?

1. Keuze Opdracht

Zoek jouw droomopdracht op onze site en klik op reageren.

2. Voorbereiding

Samen zorgen we ervoor dat de motivatie en CV aansluiten bij de opdracht.

3. Gesprek

Indien gewenst kunnen we helpen bij het voorbereiden van het gesprek.

4. Uitslag

Van de opdrachtgever horen we of de opdracht aan je gegund is.